Ik woon hier in een antikraak pand waar we een ADSL lijn van XS4ALL / KPN hebben. Nou willen wij (mijn vriend en ik) een eigen ADSL lijn met telefonie. Is het mogelijk om dit aan te sluiten, wat moet hiervoor gedaan worden???
Ja hoor, dat kan. Je moet dan een 2e lijn aan laten leggen, en dan kun je daarop ADSL aanvragen. Informeer bij KPN wat de mogelijkheden zijn voor een 2e lijn op jouw adres. Technisch gezien is het mogelijk in ieder geval.
Zoals al gemeld, wanneer je bij de KPN een extra lijn aanvraagt, kan je op die lijn ook ADSL aanvragen.
Dit had je met 1 telefoontje naar de KPN natuurlijk ook geweten
of als je een beetje had rond gezocht op dit forum dan was je waarschijnlijk op het zelfde antwoord uitgekomen aangezien dat al een paar keer voorbij is gekomen.
Suc6
Dit had je met 1 telefoontje naar de KPN natuurlijk ook geweten
Suc6
Bedankt voor de snelle reactie, ook Terw_Dan bedankt!Equator schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:05:
Zoals al gemeld, wanneer je bij de KPN een extra lijn aanvraagt, kan je op die lijn ook ADSL aanvragen.
Dit had je met 1 telefoontje naar de KPN natuurlijk ook gewetenof als je een beetje had rond gezocht op dit forum dan was je waarschijnlijk op het zelfde antwoord uitgekomen aangezien dat al een paar keer voorbij is gekomen.
Suc6
Aangezien ik op het moment geen beltegoed heb kon ik KPN niet bellen en op dit forum kon ik het niet vinden, waarschijnlijk kwestie van zoekwoorden...
Maar heel erg bedankt!