Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 14:31
Toen ik vandaag een brief wilde tikken, ontdekte ik dat OpenOffice.org 2.3.1 niet werkt onder Windows Vista als ik via een domain user aanmeld. Als ik OpenOffice start via een lokale gebruiker (zonder admin-rechten), dan werkt het wel goed, maar met een domein-gebruikersaccount OpenOffice starten geeft de volgende melding:

Wat is hier het probleem, en welke oplossing is er hiervoor?

De systeemspecs:
Athlon 4000+
2GB RAM
Radeon X300 GPU
Java VM is geïnstalleerd

[ Voor 6% gewijzigd door Josefien op 03-07-2016 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
TJa, wat heb je zelf al nagekeken?
Wat staat er bijvoorbeeld in je Eventlogs?
Hoe is het pakket geinstalleerd (als het een normale multiuser install is -moet het gewoon werken) ?

Wat kun je vinden bij OO.org bij de support/faq aangaande Vista?

offtopic:
slecht UI design trouwens, een foutmelding moet op z'n minst iets laten zien, en geen lege MsgBoxen

[ Voor 18% gewijzigd door alt-92 op 28-01-2008 19:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 14:31
Het pakket is geïnstalleerd voor alle gebruikers, en de snelkoppelingen zijn ook zichtbaar voor alle gebruikers, maar toch start hij niet :(

In de Eventlogs wordt helemaal niets vermeld over Java/OpenOffice en ook eventuele foutmeldingen die in die richting wijzen, heb ik niet kunnen vinden.

In de FAQ's van OpenOffice komt mijn probleem niet voor, en deze zelfde vraag heb ik in het Engels ook op het support-forum van OOo gesteld, maar tot op heden heb ik daar ook nog geen antwoord op gekregen ;)