Toon posts:

Opzegging Gelukt!

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, als je probleem heb met orange en genoeg van heb! Kan ik zeggen dat het mij gelukt is om een opzegging rond te krijgen. Onder artikel 3 en dan deel 3,6 van de voorwaarden van orange,staat er als hun naar 30 dagen niet voldoet aan jou wensen, dan zijn ze in gebreken. (3.6) Onverminderd het bepaalde in 3.3 en 3.4 zal Orange zo spoedig mogelijk na ontvangst van de aanmelding van de Klant zorgdragen voor toegang van de Klant tot de Orange Diensten. Orange zal zich inspannen de Dienst te leveren binnen dertig dagen na totstandkoming van de Overeenkomst (zoals weergegeven in artikel 3.2). Orange is daarbij echter mede afhankelijk van derden, zodat deze termijn slechts als indicatie kan gelden. Dit is een idee en orange moet ze aan deze voorwaarden houden. Maar hou er rekening mee dat dit niet altijd geldig is. Ik bedoel dat orange altijd een antwoord op heeft. Je kan altijd de burgelijk wetboek in duiken en dan naar artikel 6:265 van het Burgerlijk Wetboek. Dit is maar een indicatie van de mogelijkheden voor een contract te ontbinden. Hopelijk kan ik hiermee iemand helpen om de weg te vinden. Suc6 allemaal

Verwijderd

Niet echt duidelijke titel zo, en ik kan me niet inhouden je toch ook ff op je taalgebruik te wijzen... ik heb 2x moeten lezen wat je schreef om te begrijpen welke zinsopbouw je in gedachten had...

Niet lullig bedoeld, maar als je wilt dat anderen er echt wat aan hebben, dan doe je er goed aan je post wat uitgebreider en duidelijker te maken denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 18:22 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Heel mooi. Maar dit hoort er niet, de titel is verkeerd en je tekst is onleesbaar door het missen van linebreaks.

Dit topic is gesloten.