[?] In taakbeheer komen d.m.v. Ctrl alt delete *

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Laatst heb ik mijn laptop geformatteerd en weer opnieuw geinstalleerd. Maar nu heb ik een probleem om in Taakbeheer te komen door middel van Ctrl + alt + delete. Vroeger deed ik dat en dan kwam er zo'n lijstje van computer vergrendelen, afmelden, taakbeheer etc.
Als ik dat nu doe dan staan er 4 opties maar gen Taakbeheer. Kan dat komen door de rechten die je eerst toe moet kennen of iets anders, en waar kan dat?

Stats

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-02 13:35

RoRoo

Certified Prutser

Kan komen door admin rechten of een toegewezen policy
doe eens ctrl+shift+esc
wat krijg je dan?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

en waar kan dat
Misschien wil je eerst even zeggen over welk OS je het hebt ;) Zie ook Windows Clients - Policy - en alle andere topictitels hier in WOS.

En dan nog: welke rechten heb je en welke mis je dan, gegeven [google=task manager policy]? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
RoRoo schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:29:
Kan komen door admin rechten of een toegewezen policy
doe eens ctrl+shift+esc
wat krijg je dan?
Dan gebeurt er helaas niks als ik dat doe.
F_J_K schreef op maandag 28 januari 2008 @ 17:31:
[...]

Misschien wil je eerst even zeggen over welk OS je het hebt ;) Zie ook Windows Clients - Policy - en alle andere topictitels hier in WOS.

En dan nog: welke rechten heb je en welke mis je dan, gegeven [google=task manager policy]? :)
Ik meende dat ik dat in de titel had neergezet maar daar is dus iets misgegaan. Ik draai nu op Vista en zal even naar die link kijken.

/edit: Het is opgelost via de link en ik heb een .reg bestand gedownloa en zo de taakbeheer weer toegevoegd, bednkt!

[ Voor 7% gewijzigd door Vincitore op 30-01-2008 20:22 ]

Stats