Toon posts:

[Nieuwsgroepen] Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mede GoT'ers,

Ik wil graag via Nieuwsgroepen downloaden aangezien de roddels het erg goed blijkt te zijn. Ik heb al gekeken op Binarie4all (geloof ik?) maar ik kan er niet goed uitkomen, ik heb momenteel FTD en Grabit. Ik heb UPC Live Chello Extreme maar krijg er momenteel niets uit. Zouden jullie mij misschien op weg kunnen helpen wat ik allemaal kan doen?

Heel erg bedankt,

Adam.

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-12 18:40
wat heb je allemaal al gedaan, op binaries4all.nl staat het allemaal heel logisch en in het nederlands uitgelegd.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Lid worden van betaalde nieuws groep

A Soldiers manual and a pair of boots.

Verwijderd

Topicstarter
Sharky_NL schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:28:
wat heb je allemaal al gedaan, op binaries4all.nl staat het allemaal heel logisch en in het nederlands uitgelegd.
Ik heb FTD geinstalleerd en Grabit ook, daar heb ik me aangemeld bij news.chello.arnhem.nl of zo iets? Ik heb op Updaten geklikt bij FTD en zo'n NZB gemaakt. Maar hij wilt gewoon niet downloaden?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Volgens mij wil je te snel.

Ik zou echt eerst beginnen om een tutorial te lezen, die onder andere op http://binaries4all.nl/beginners/ staat. Jij wilt klikken en downloaden, zo werkt het niet (naja als je het weet wel)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
GGS_206 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:36:
Volgens mij wil je te snel.

Ik zou echt eerst beginnen om een tutorial te lezen, die onder andere op http://binaries4all.nl/beginners/ staat. Jij wilt klikken en downloaden, zo werkt het niet (naja als je het weet wel)
Iemand had het me uitgelegd op school. Zo doe ik het zei hij en hij doet het al erg lang. Ik doe precies hetzelfde als hij en hij download niet.

Verwijderd

Laat maar.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 16:43 ]

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11 13:38
Misschien kan het komen omdat je UPC hebt. Ik heb hier ook UPC en de retentie en kwaliteit van de server kan je niet echt hoog noemen. Als je serieus wilt downloaden moet je is kijken naar een betaalde nieuwserver.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kijk voor de grap ook eens op http://www.eweka.nl ;)

Wordt er een hoop duidelijk

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Topicstarter
Ik kijk wel wat ik doe :) Misschien wel, het is me nog allemaal ingewikkeld. Momenteel gebruik ik Rapidshare :) Maar in ieder geval erg bedankt, ben wel wat wijzer geworden.

Groetjes,

Adam.

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Gewoon een payserver nemen, ben je van veel geklooi af :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• karno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05-2022
neem een payserver (eweka €7,50) heb zelf ook chello en chello ondersteunt bijna geen een nieuwsgroep

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voor niets gaat de zon op. Wil je van een nieuwsgroep op de manier dat jij wenst gebruik maken dan zul je er ook wat tijd in moeten stoppen. Soms is een film huren in de videotheek goedkoper, ik hoop dat Apple TV ook snel in NL komt met film verhuur.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Men zoekt een groepje vrienden bij elkaar en gaat gezamelijk over het nieuws discussieren O+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Juist ja. Dit riekt naar warez en voor de rest: GOOGLE graag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.