Weet iemand of er universele afstandsbedieningen te koop zijn die niet alleen infrarood kunnen uitzenden, maar ook via radiostraling?
We hebben een PS3, een Bose home cinema set (ik weet het, geen commentaar dus
), een Sharp LCD en een Digitenne box.
PS3: bluetooth
Bose: RF
Sharp en digitenne: IR
Moeilijke combinatie dus voor een universele afstandsbediening. Die PS3 gaat sowieso niet lukken, maar een afstandsbediening voor de andere 3 apparaten zou mooi zijn.
Nu is er wel wat op internet te lezen over RF universele afstandsbedienings, maar dit is volgens mij vooral voor een repeater. Dus de afstandsbediening RF't naar de repeater en de repeater zet dat RF signaal om naar IR voor de TV enzo. Dit moet ik dus niet hebben. Ik zoek een remote die het RF signaal van de Bose kan zenden.
Weet iemand of er überhaupt zulke universal remote's bestaan?
We hebben een PS3, een Bose home cinema set (ik weet het, geen commentaar dus
PS3: bluetooth
Bose: RF
Sharp en digitenne: IR
Moeilijke combinatie dus voor een universele afstandsbediening. Die PS3 gaat sowieso niet lukken, maar een afstandsbediening voor de andere 3 apparaten zou mooi zijn.
Nu is er wel wat op internet te lezen over RF universele afstandsbedienings, maar dit is volgens mij vooral voor een repeater. Dus de afstandsbediening RF't naar de repeater en de repeater zet dat RF signaal om naar IR voor de TV enzo. Dit moet ik dus niet hebben. Ik zoek een remote die het RF signaal van de Bose kan zenden.
Weet iemand of er überhaupt zulke universal remote's bestaan?
NOSIG