Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heb ik het probleem dat ik installaties van programmatuur een fout krijg die lijkt op deze:

"Error creating process <C:\DOCUME~1\user name\Local Settings\Temp\IXP000.TMP\file.exe>. Reason: WINDOWS\system32\advpack.dll"

Blijkbaar is er iets mis met advpack.dll. Op Google staat een heleboel over advpack.dll maar niets dat geschikt is in mijn situatie.

Laten we de boel eens gestructureerd aanpakken:

Mijn versie van advpack.dll (op een volledige gepatchte Windows XP Home SP2) is: 7.0.6000.16574 de grootte is 126.976 bytes, de aanmaaktijd is 11 oktober 2007 0:53:51.

Weet iemand of er registerinstellingen nodig zijn voor dit bestand?

De fout zorgt er voor dat er niets meer geinstalleerd kan worden dat (voorzover ik het kan bekijken) gebruik maakt van de Windows Installer.

N.B.: Windows helemaal opnieuw installeren vind ik geen goede optie en als iemand een reparatie procedure weet beschrijf dat dan alsjeblieft zo uitgebreid mogelijk.
Volgens de virusscanner zitten er geen virussen op de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog even rondgezocht op de computer. Met alle servicespack meegeteld zijn er maar liefst 36 versies van dit bestand. Bij de meest recente staat in de bestandsinformatie dat het een Vista versie zou zijn. Die lijkt me dus niet goed.