I reject your reality and substitute my own!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Verwijderd
Verwijderd
Dat verschilt natuurlijk per regio. Al woon je in Brabant oid dan krijg je omroep brabant. Hier in Twente is het TV-oost.job schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:29:
Alleen ned 1 en tv-noord.
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Misschien is het handig als je aangeeft wat voor merk en type TV je hebt. Als er geen smartcard lezer of Common Interface slot in zit dat is het zeer waarschijnlijk een ingebouwde digitale ontvanger voor Digitenne ontvangst (DVB-T) die sowieso niet geschikt is voor digitale TV via de kabel (DVB-C) van bijvoorbeeld @Home.mkanon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:31:
Dus voor @home heb je aan zo'n ingebouwde decoder in je LCD geen barst?? lekker handig!
Een DVB-T ontvanger dus die je alleen kan gebruiken voor digitale TV via de ether zoals in Nederland wordt verspreid via Digitenne van KPN. Met een losse DVB-T geschikte antenne aangesloten op je TV i.p.v. de kabel kan je dan Nederland 1, 2, 3 en een regionaal kanaal vrij (ongecodeerd) ontvangen. Voor de andere gecodeerde kanalen van Digitenne heb je een Conax CAM nodig waarin je de smartcard van Digitenne plaats en dat geheel gaat dan weer in het Common Interface slot van je TV.mkanon schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:42:
Een panasonic TX-37LZD70
Nooit bij stil gestaanVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:30:
Dat verschilt natuurlijk per regio. Al woon je in Brabant oid dan krijg je omroep brabant. Hier in Twente is het TV-oost.
[ Voor 51% gewijzigd door job op 28-01-2008 17:52 ]
Verwijderd
Maarruh, zijn iedereen tevreden met deze LCD?
Verwijderd
Het enige 'extra' wat je bovenop je standaard abbo van Digitaal TV basis krijgt zijn de regionale zenders, West, AT5, TV-Oost, Friesland, Limburg etc... op Zizone & een info kanaal na zijn dat de zendes die je standaard krijgt ja
Ik heb basis + het film 1 t/4 / Sport 1 t/m 8 pakket
Ik had er nooit bij stil gestaan dat omdat ik in groningen woonde tvnoord ongecodeerd was.
En als je dus in twente woont tv-oost ongecodeerd ontvangt.
Welke zenders ik met welke paketten krijg weet ik dondersgoed.
En dat zijn echt wel meer dan alleen die regionale zenders.
Hier in groningen 25 analoge zenders, digitaal basis 50 zenders.
[ Voor 20% gewijzigd door job op 05-02-2008 23:04 ]
Ned 1
kanalen overzicht
@home kanaal
TV noord en omroep friesland (in provincie friesland, duh