[XP/VISTA] - Reboot and select proper Boot device...

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een probleem.
Mijn computer sloeg uit en starten opnieuw op kreeg ik de fout melding"

reboot and select proper Boot device or Insert boot Media in selected Bood device and press a key

ik even gezocht nou waarscheinlijk hardschijfkapot kan wel kloppen want heb er vaker problemen mee gehad.

Gelijk maar een sata 500 gb gehaald endeze geinstalleerd. nu is het zo als ik vista installer en na het reboten geeft hij precies weer het zelfde probleem!

Ik heb een Asus P5k Moederbord

Met vriendelijke groeten

Michael Hogendoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:42
Andere SATA kabel en of poort? Als je die melding krijgt of je PC reboot (wat naar alle waarschijnlijk een BSOD is die je niet ziet omdat je PC op 'Automatisch opnieuw opstarten bij systeem' staat), wordt je schijf nog wel herkent door de BIOS? Zo nee, dan is het naar alle waarschijnlijkheid gewoon een kabel of controllerfout.

PS: Groeten hoeft niet op GoT, dat gebeurt automagisch zoals de mods dat noemen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door The Realone op 28-01-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:56

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

[systeembeheerdersmode] Zit er toevallig een flop in de diskdrive[/systeembeheerdersmode]

Staat je boot volgoorde in het bios goed. Herkend het bios de schijf als dat wat hij is (500gig)?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Roman schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:41:
[systeembeheerdersmode] Zit er toevallig een flop in de diskdrive[/systeembeheerdersmode]

Staat je boot volgoorde in het bios goed. Herkend het bios de schijf als dat wat hij is (500gig)?
Of een ipod, usbstick, dicteerapparaat, mp3speler whatever tegenwoordig ook :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters