ik heb ooit lekker dood ingestel dat mijn pc automatisch ging inbellen als er een verbinding nodig was.... en mijn mailclient had ik zo staan dat ie elke 2 minuten ging checken....wappaaaaa dat schiet lekker op...zeker toen... denk ook maar is aan (tegenwoordig) het start dubbeltje....
als je mailclient zo staat dat ie elke minuut dat doet met .... 1 maand lang kost het je alleen al aan het start dubbeltje
60 x 0.10 = 6, 6 x 24 = 144, 144 x 7 = 964, 964 x 31 = 29.7884 als ik het ff snel goed uitreken (ben knap dood nu dus nie zeure als het niet klopt:P)...en dan bereken ik nog niet de connectie kosten... dus dan heb je al 30.000 piek!!!!
nou zal het in de practijk niet helemaal zo extreem gaan...maar je hebt best kans dat je zoiets aan hebt staan waardoor je pc een paar keer per uur loopt in te bellen...en das duur....:)
in het geval van 3500 piek per 2 maanden... zou het kunnen dat je pc ieder half uur dat ongeveer doet....
succes ermee...het sux...ik had toen rek van 2700 ofzo moest ik ook knap om huilen toen

maargoei...ben er ondertussen weer overgeen:)
oja nog een tip.... een vriend van mij had een keer (domdomdom) zijn pc op inet laten staan en is toen 2 weken op vacantie geweest.... connectie 2 weken aangeweest erg duur dus...heeft toen met de ptt een regeling getroffen daarover...kun je evt ook proberen...
let wel kan ook zijn dat iemand je loopt af te tappen...maargoei