Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[sifr] ruimte aan rechterkant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

wanneer ik bepaalde kopjes laat omzetten met behulp van sifr heb ik veel loze ruimte aan de rechterkant.

Ik kan dus niet netjes KOPJE KOPJE doen (verschillende kleuren)
het is dan KOPJE KOPJE.

iemand bekend met dit probleem en nog beter heeft er iemand een oplossing voor?

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En wat heb je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd?

[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 28-01-2008 12:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
Heb met spacing en padding en de margins gewerkt in css.

Dit bood echter geen oplossing voor mij.

Hij houd gewoon een open ruimte over aan de rechterkant, ik heb align right ook gedaan en dan klopt het echter wel.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

een H-element heeft display: block, wat betekent dat het in de text-flow een 'break' genereert en niet 'inline' geplaatst kan worden....

Het kan echter best zo zijn dat een SFiR oplossing lastig gaat zònder die 'display: block', aangezien het flash-obejct zelf ook een display: block heeft....
mogelijk werkt het wel door het element een 'float' te geven en een vaste breedte

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk niet met een H elementen want als je het H element sluit spring hij automatisch naar nieuwe regel.

Werk met het span elementen zodat ik meer naast elkaar kan krijgen.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk dat een online voorbeeld wel handig is, je omschrijft je probleem niet erg duidelijk.

Overigens is er net gisteren of eergisteren een nieuwe versie van sIFR uitgekomen, misschien dat het daarmee wél werkt.
Pagina: 1