Vergulde filter aansluit schroeven

Pagina: 1
Acties:

• SoulCollector208
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-02-2025
Wie-o-wie weet deze schroeven te vinden? Heb hier in de omgeving diverse auto materialen winkels bezocht en ook elektronica winkels. Echter was dit elke keer een nul op het rekest.

Het gaat om onderstaande schroeven maar dan een slagje kleiner.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/souldude/uploads/CA_screw.jpg

Deze passen namelijke niet op mijn filter van Hertz

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/souldude/uploads/Hertz_HSK165_3.jpg

Ook bij conrad ben ik niet geslaagd na heeeeel veel verkeerde schroeven te hebben bekeken.

Alvast bedankt!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Waarom per se verguld?
Staar je niet blind op dat 'vergulde', zoals je op je eigen foto kunt zien zijn het gewoon dunne draadjes of printplaat ná de vergulde aansluitingen. Draai er gewoon passende, niet-vergulde schroeven in......

Enige (ook al discutabele) waar vergulde aansluitingen beter voor zouden kunnen zijn is het iets beter bestand zijn tegen corrosie, maar daar zou ik me niet al te druk over maken en anders controleer je de aansluitingen even eens per jaar oid.....

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Vergulde schroeven zijn vrij kansloos: de schroef is niet wat de aansluiting geeft, dat is het stuk metaal waar je dmv de schroef een draad op klemt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
CyBeR schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:05:
Vergulde schroeven zijn vrij kansloos: de schroef is niet wat de aansluiting geeft, dat is het stuk metaal waar je dmv de schroef een draad op klemt.
Dan nog.......... (blijf ik bij mijn standpunt)

• SoulCollector208
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-02-2025
Het vergulde wel of niet is voor mij niet zo heel belangrijk. Het belangrijkste is dat er een ijzer plaatje (die het draad vast klemt op de filter.