Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Reverse engineering met mp3 bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 353 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Op mijn mp3 heb ik het nummer van Mika staan(big girls) maar toen mijn mp3 crashte kreeg ik ineens een ander vreemt bericht te horen.Bestaat er een programma, dat het mogelijk is een mp3 bestand helemaal uitlezen en te kijken of er meer in zit.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

Wat wil je uitlezen? Je zou een binaire filereader kunnen gebruiken samen met de MP3 documentatie.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-11 23:43

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Je snapt dat "software engineering" te maken heeft met het zelf ontwikkelen van software, en dat je vraag hier dus niet thuis hoort, tenzij je van plan was zelf dat programma te maken?

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 28-01-2008 11:08 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Heb je de film "The Ring" wel eens gezien ?

Nou dit is hetzelfde, alleen met MP3's ..... je hebt nog een week dus .... :P

Maar alle gekheid op een stokje;
Als je deze MP3 van Piet Piraat hebt, dan lijkt dit erop dat je een hoax-MP3 hebt gekregen; Ofwel één van de studio (en aan haar gelieerde bedrijven) die proberen illegale downloads te bestrijden, ofwel van een valse Piet Piraat die alleen maar de juiste titelsong heeft gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 11:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:08:
Je snapt dat "software engineering" te maken heeft met het zelf ontwikkelen van software, en dat je vraag hier dus niet thuis hoort, tenzij je van plan was zelf dat programma te maken?
waar hoort het dan wel thuis?

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:11:
[...]

Nog nergens. Je geeft niet aan wat je wilt uitlezen!

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:10:
Heb je de film "The Ring" wel eens gezien ?

Nou dit is hetzelfde, alleen met MP3's ..... je hebt nog een week dus .... :P

Maar alle gekheid op een stokje;
Als je deze MP3 van Piet Piraat hebt, dan lijkt dit erop dat je een hoax-MP3 hebt gekregen; Ofwel één van de studio (en aan haar gelieerde bedrijven) die proberen illegale downloads te bestreiden, owel van een valse Piet Piraat die alleen maar de juiste titelsong heeft gebruikt.
nee op het eerst kon ik het liedje volledig normaal beluisteren tot dat mijn mp3 crachte en er een lange vreemde verhaal te voor zijn kwam(kan het bestand wel uploaden als je het wilt)

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Doe het bestand maar niet oploaden ;) dat is illegaal dan :*

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit heeft helemaal niks met software engineering te maken en hoort dus ook niet thuis in SEA..

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:11:
[...]

Een vraag als "wie weet er een programma dat..." hoort zoiezo niet thuis op GoT ;) Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen.

Edit: snelle Janoz

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 28-01-2008 11:19 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.