Ik heb van het weekend mijn oude pc verkocht pent. 4 systeem.
Nu wil ik zelf weer mijn nieuwe systeem gaan samen stellen heb nog wat kleine onduidelijkheden.
ik heb diverse reviews hier gelezen. betreffende asus moederborden maar ze ontlopen elkaar allemaal niet zo.
mijn wensen zijn.
liefst asus moederbord, goede ervaringen mee.
pentium intel core 2 duo of quad 6600 ???? dus geen amd.
redelijke videokaart ben geen verslaafde gamer heb een ps3. moet wel wat spellen aankunnen.
2gb geheugen
+_ 500 gb harde schijf
en wil xp gaan draaien.
nu vertelde iemand me ook al een gewone kant en klare pc te kopen van hp of acer, nou ben ik niet zo een voorstander van.
heb een budget van rond de 700 euro.
mijn vorige pc ook met hulp van hier samen gesteld en hoop nu weer wat advies te krijgen.
vr.gr en bedankt vast
Nu wil ik zelf weer mijn nieuwe systeem gaan samen stellen heb nog wat kleine onduidelijkheden.
ik heb diverse reviews hier gelezen. betreffende asus moederborden maar ze ontlopen elkaar allemaal niet zo.
mijn wensen zijn.
liefst asus moederbord, goede ervaringen mee.
pentium intel core 2 duo of quad 6600 ???? dus geen amd.
redelijke videokaart ben geen verslaafde gamer heb een ps3. moet wel wat spellen aankunnen.
2gb geheugen
+_ 500 gb harde schijf
en wil xp gaan draaien.
nu vertelde iemand me ook al een gewone kant en klare pc te kopen van hp of acer, nou ben ik niet zo een voorstander van.
heb een budget van rond de 700 euro.
mijn vorige pc ook met hulp van hier samen gesteld en hoop nu weer wat advies te krijgen.
vr.gr en bedankt vast