Toon posts:

pop3 service client wachtwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Op mijn werk hebben we een netwerk via windows 2003 server. Ik heb in de pop3 service verchillende e-mail adressen aangemaakt. Op de clients werkt echter het e-mail in outlook niet vlekkeloos. Na een aantal weken vraagt outlook steeds weer om een gebruikersnaam en wachtwoord. Als je die dan intikt, gebeurt er niets ! Het enige wat ik dan kan doen is:
winpop> changepwd *e-mail* nieuw wachtwoord
op de server en dan werkt het weer een aantal weken. Maar het is natuurlijk erg hinderlijk. Weet iemand wat hier het probleem is ?

P.s. zou de mod de topictitel willen aanpassen ... zit typo in .... is natuurlijk niet clientow, maar client.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 10:52 ]

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Wachtwoorden die verlopen?

Verwijderd

Topicstarter
Ja bericht is nu duidelijker. Gingen net wat dingen mis bij het maken van het topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 10:54 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titelwijziging wil je voortaan even via het handje linksboven (topicreport) vragen: dat valt meer op voor de mods :Y)

Verder zal je inderdaad last kunnen hebben van verlopen wachtwoorden. Pas je policies daar op aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dank je ! + zal ik doen :)

Maar moet dat zo snel verlopen steeds dan ? Is daar niet iets aan te doen ? Ik heb nu de accounts wel op *wachtwoord verloopt niet* gezet. Misschien heel dom, maar dat had ik nog niet gedaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 10:16:
Dank je ! + zal ik doen :)

Maar moet dat zo snel verlopen steeds dan ? Is daar niet iets aan te doen ? Ik heb nu de accounts wel op *wachtwoord verloopt niet* gezet. Misschien heel dom, maar dat had ik nog niet gedaan.
policies zijn sterker als zoon "wachtwoord verloopt niet" vinkje he,
Pagina: 1