e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
slim.nl? Of via de school?
Die licenties zijn helaas niet voor commercieel gebruik voor zover ik weet... Ik denk dat het Amerika moet worden. Of heeft iemand nog een goed idee?lasharor schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 08:57:
slim.nl? Of via de school?
Hier staan gewoon de resellers van 3dmax:
http://www.autodesk.nl/ad...oduct=10299&country=10222
En de kosten, tsja je gaat er wel je winst mee maken dus zoveel zal het ook weer niet zijn
http://www.autodesk.nl/ad...oduct=10299&country=10222
En de kosten, tsja je gaat er wel je winst mee maken dus zoveel zal het ook weer niet zijn
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Offtopic: Ik wil niet vervelend doen. Je website mag wel wat beter uitzien, oftewel klanten inspireren/aantrekken. Gewoon gratis tip van me
Heb je die pakket PER SE nodig?
Idd, alternatieve pakketten zoeken die net zo bruikbaar en goedkoper zijn?
(CAD > Rhino3d? Solidworks? ??)
(C4D zonder overbodige extensies ipv Max?)
(Indigo ipv Maxwell?)
Ik kon helaas geen glimlach onderdrukken toen ik op je website las dat je graag out-of-the-box denkt. Als je zoiets wil overbrengen kan je dat volgens mij beter laten zien via de inhoud en het ontwerp van je site ipv een stukje tekst dat bij mij juist een gevoel van doosdenken oproept.
(dit is net als het commentaar hierboven ook niet verkeerd bedoeld trouwens
zie het als een mogelijke reactie van een potentiele klant die een goede indruk moet krijgen)
(Indigo ipv Maxwell?)
Ik kon helaas geen glimlach onderdrukken toen ik op je website las dat je graag out-of-the-box denkt. Als je zoiets wil overbrengen kan je dat volgens mij beter laten zien via de inhoud en het ontwerp van je site ipv een stukje tekst dat bij mij juist een gevoel van doosdenken oproept.
(dit is net als het commentaar hierboven ook niet verkeerd bedoeld trouwens
Dat zit wel Schnorr.
Alternatieve pakketten zijn geen optie helaas, vanwege dat ik alleen vanuit Max goed kan exporten naar realtime VR.Stukfruit schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 09:17:
Idd, alternatieve pakketten zoeken die net zo bruikbaar en goedkoper zijn?
(Indigo ipv Maxwell?)
(dit is net als het commentaar hierboven ook niet verkeerd bedoeld trouwenszie het als een mogelijke reactie van een potentiele klant die een goede indruk moet krijgen)
De site is inderdaad redelijk basic, maar wat ik ook wil overbrengen is dat het gaat om de inhoud en niet om de verpakking. Mijn doelgroep zal dat wel aanspreken. En ik ben ook geen webdesigner pur sang. Wanneer ik meer opdrachten heb gehad zal ik hem nog wel eens aanpakken, maar voorlopig is het prima voor een eenmanszaakje. Toch bedankt voor je reactie, misschien pas ik de tekst nog wel wat aan.
Zullen we de discussie over de website even achterwege laten... Gratis advies kan worden afgehaald op www.sitechecks.nl.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb je blender geprobeerd? Die kan het wel, weet alleen niet welk kwaliteitsnivo daar uit komt. Om te beginnen bespaar je dan wel op je licentiekosten.JvdBosch schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:18:
[...]
Alternatieve pakketten zijn geen optie helaas, vanwege dat ik alleen vanuit Max goed kan exporten naar realtime VR.
Als je minder legale software gebruikt zorg dan wel dat er een bedrag gereserveerd is in je boekhouding...
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ik heb een netwerk licentie bij Macrocad gekocht, heb daar ook een abbo lopen zodat ik elk jaar de nieuwste versie heb. Je kan daar nog wel wat korting krijgen als je even met ze emailt. Dat de licenties hier in nederland duurder zijn dan in de US komt door afspraken met de leveranciers ofzo. Een licentie die in de US gekocht is kan ook niet in Nederland gebruikt worden.JvdBosch schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:18:
[...]
Alternatieve pakketten zijn geen optie helaas, vanwege dat ik alleen vanuit Max goed kan exporten naar realtime VR.
De site is inderdaad redelijk basic, maar wat ik ook wil overbrengen is dat het gaat om de inhoud en niet om de verpakking. Mijn doelgroep zal dat wel aanspreken. En ik ben ook geen webdesigner pur sang. Wanneer ik meer opdrachten heb gehad zal ik hem nog wel eens aanpakken, maar voorlopig is het prima voor een eenmanszaakje. Toch bedankt voor je reactie, misschien pas ik de tekst nog wel wat aan.
Ook is het niet mogelijk om de licentie tweede hands in te kopen. Waar je nog naar kan kijken is of je een licentie kan huren bij iemand. Het bedrijf waar ik op dit moment werk huurt de licentie van mij, al ben ik ook de engie die 3d max gebruikt binnen t bedrijf.
Weet je trouwens 100% zeker dat hier de toekomst in zit. Het is een enorme investering voor een eenmans bedrijf en zeker omdat je de licentie niet zomaar kan verkopen moet je er goed over nadenken. Zijn er geen goede alternatieven. Als ik kijk naar je presentaties vind ik ze een beetje tegen vallen om eerlijk te zijn. Zitten er beperkingen aan dat realtime vr kwa poly limiet? Zodat je niet straks alleen maar blokken dozen kan tonen.
En de textures, krijg je dit niet mooier in het programma? Materialen zijn zoooo belangrijk en zeker bij interieuren. Nu ziet het er allemaal uit als een cellenblok. Vat het niet verkeerd op aub. Maar net zoals dat men verwacht dat games er steeds mooier uit gaan zien verwachten potentiele klanten dat ook van dit soort presentaties.
[ Voor 4% gewijzigd door FreezingPixels op 30-01-2008 20:22 ]
OK, kopen in de US is dus geen legale optie... Dat is erg jammer, want dat scheelt weer 1000 euro...robin222 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:20:
[...]
Ik heb een netwerk licentie bij Macrocad gekocht, heb daar ook een abbo lopen zodat ik elk jaar de nieuwste versie heb. Je kan daar nog wel wat korting krijgen als je even met ze emailt. Dat de licenties hier in nederland duurder zijn dan in de US komt door afspraken met de leveranciers ofzo. Een licentie die in de US gekocht is kan ook niet in Nederland gebruikt worden.
En de textures, krijg je dit niet mooier in het programma? Materialen zijn zoooo belangrijk en zeker bij interieuren. Nu ziet het er allemaal uit als een cellenblok. Vat het niet verkeerd op aub. Maar net zoals dat men verwacht dat games er steeds mooier uit gaan zien verwachten potentiele klanten dat ook van dit soort presentaties.
Ik ga het ook pas kopen als ik geld verdient heb. Gelukkig heb ik nu een opdracht, dus misschien koop ik het over 2 maanden of zo.
Wat betreft de presentaties. Er is veel meer mogelijk als ik daarin heb staan, maar mijn portfolio is nog niet zo groot. En de poly limiet hangt af van wat je videokaart aan kan. Mijn doelgroep zijn niet gamers, maar architecten en ontwikkelaars en die gaat het meer om de inhoud en de bruikbaarheid dan de geliktheid. Maar ik zal bij de volgende opdracht de geliktheid zeker wat opvoeren
Pagina: 1