Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Duidelijk het geintje van gister gemistdisjfa schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:35:
BwuhWaarom gaan mensen nou weer over mij zeuren.
Kijk eens naar de source. Iedereen ziet z'n eigen icoon.
[ Voor 22% gewijzigd door Gunner op 28-01-2008 09:36 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 98% gewijzigd door stimm op 28-01-2008 10:19 ]
Maar hiervoor een topic openen
Blij Met Wilco
[ Voor 84% gewijzigd door mithras op 28-01-2008 09:39 ]
Het is maandagochtend... Reken het ze niet te zwaar aan joh!Gunner schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:39:
[...]
[...]
Zijn jullie nu serieus?![]()
[...]
Zijn jullie nu serieus?
w00t ik heb een Bug gevonden. Met de shortcut Ctrl+W kun je je UserNotes bekijken!
[ Voor 15% gewijzigd door ThunderNet op 28-01-2008 09:41 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
"Find what you love and let it kill you"
* disjfa rent
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Echt niet! Die van mij man!
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Het is nog vroeg...ThunderNet schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:55:
[...]
Oke welke mod wil dat icon door een Feyenoord icon vervangen?![]()
[ Voor 183% gewijzigd door Kroontje op 28-01-2008 09:56 ]
Oke welke mod wil dat icon door een Feyenoord icon vervangen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
huh? ik irritant?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Waarom ben ik irritant?
Keep it calm...en lek mig de zuk

Nee, is niet flauw bedoeld... Puur persoonlijkRavefiend schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:17:
Nounou ... wordt er hier achter mijn rug om gekletst over mijn icon of sterker nog, over mezelf als persoon zijnde? Waar slaat dit nou in godsnaam op?

* Delerium denkt dat HK-grappen in de HK moeten blijven en niet kansloos als lemming in LA heropend worden.
I blame Jim Daves for that ...TrailBlazer schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:20:
vind je dat oranje ook niet ene beetje overheersen dan ?
Tesla Model Y RWD (2024)
Probleem is, sommige mensen hebben wel een leven--MeAngry-- schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:26:
Als je (net zoals ik) al lang genoeg de HK volgt, weet je wel beter als je jouw eigen icon voorbij ziet komen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

nouja zeg..

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Solo Database: Online electronic logbook and database system for research applications
Wie anders?japaveh schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:34:
Ben ik dat???
Omdat je de hint niet begrijpt en niet naar de URL kijkt waar je heengestuurd bentkromme schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:17:
Waarom ben ik irritant?
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Heb ik nog zoveel sessies openstaan?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:29:
als je dit topic ook een beetje flauw vindt, moet je hier eens kijken...

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.