[WXP] - Geen schermbeveiliging wanneer aangemeld

Pagina: 1
Acties:

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Hallo,

Wij hebben hier een W2K-domein waarbij gebruikers kunnen aanmelden (Het standaard omein verhaal zeg maar).

Nu zitten wij hier met een vrij raar probleem, nl. het feit dat wanneer een gebruiker is aangemeld, de computer niet op schermbeveiliging springt. De group/user policies staan allemaal naar behoren en ook de wanneer ik ga kijken in de schermbeveiligingsinstellingen op de client zelf staat alles goed.

Nu kan ik hier verder niets tot weinig over vinden op google of op de support site van microsoft..

Nu wil ik weten of mensen hier meer ervaring mee hebben en of het eventueel een bug is van MS?

alvast bedankt

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:56

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je al een andere muis en toetsenbord geprobeert (neem aan dat het op 1 systeem is, indien alle, negeer dit dan)? Misschien dat er een toets vast zit ofzo of de muis om de zoveel tijd een signaal stuurt.
Draait er nog extra software op de achtergrond? Misschien dat die de schermbeveiliging tegenhoud.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Het is bij meerdere systemen het geval die aangemeld zijn op het W2K domein. Dus het is geen kwestie van toetsenborden en muizen etc. Er draait ook geen software op de achtergrond oid

Negeren is hierbij geen optie, omdat wanneer een gebruiker zich niet afmeld, de schermen lekker worden ingebrand

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003