Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beeld onscherp in Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.080 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Bij een Dell laptop is voornamelijk in Internet Explorer het beeld niet scherp. Vooral bij afbeeldingen is duidelijk een soort van verschuiving in het beeld te zien. Het probleem doet zich met name voor bij websites en af en toe in de menubalk van een programma. Wie heeft er ervaringen met dit probleem en hoe is dit op te lossen?

Afbeeldingslocatie: http://home.kliksafe.nl/wckempeneers/Eos%20digitaal/screen.jpg

Klik hier voor de grote afbeelding. Let met name op het Google-logo!

[ Voor 3% gewijzigd door jwkempeneers op 28-01-2008 08:06 ]

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:06

hamsteg

Species 5618

Je letters en buttons zijn goed, dus resolutie is goed.

Kijk even weer op google. Het kan zijn dat ze een tijdelijk oud logo hadden staan. Nu staat er een lego logo. Wel een beetje vreemd dat je twijfelt aan je hardware/software n.a.v. 1 plaatje.

... gecensureerd ...

• jwkempeneers
Het is niet alleen op Google, maar ook op alle andere websites. Alle afbeeldingen worden slecht weergegeven. De tekst is wel goed.

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10 14:07
Waarschijnlijk ben je gezoomd aan het browsen.

Houdt de CTRL toets eens ingedrukt en scroll dan eens heen en weer?

• poepkop
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
check je dpi instellingen. Ik heb zelf ook een dell laptop met een alternatieve resolutie, dan krijg je hem dus voorgeinstalleerd met je settings op 120dpi ipv 96dpi. Waarschijnlijk zien je iconen en startbalk er ook niet helemaal lekker uit.

Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)

• jwkempeneers
Ik zal het eens checken! Bedankt alvast.

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:06

hamsteg

Species 5618

poepkop schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:37:
check je dpi instellingen. Ik heb zelf ook een dell laptop met een alternatieve resolutie, dan krijg je hem dus voorgeinstalleerd met je settings op 120dpi ipv 96dpi. Waarschijnlijk zien je iconen en startbalk er ook niet helemaal lekker uit.
Als je even naar het screenshot gaat zie je dat de iconen van de browser er gewoon goed uitzien.

Post maar eens een screenshot van de Telegraaf.

[ Voor 5% gewijzigd door hamsteg op 28-01-2008 12:25 ]

... gecensureerd ...

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik zie bijzonder grote knoppen en letters op je IE-titelbalk. Waarschijnlijk is dit artikel van toepassing, want volgens mij heb je tóch aan je DPI lopen rommelen.

Maar wat kon je zelf verder niet vinden? ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CodeCaster op 28-01-2008 12:29 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft dit met Videoplanken of Beeldkanonnen te maken :? Of überhaupt met hardware :?

Move VB -> CSA

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met internet explorer 7 op mijn Dell Laptop. De letters zijn scherp maar de foto´s en graphics etc.. zijn onscherp. Nu weet ik niet of het met het merk 'Dell' te maken heeft. Misschien ligt het aan de resolutie van het beeldscherm (1680 x 1050). Echter wanneer ik gebruik maak van Mozilla Firefox of Opera heb ik wel gewoon mooi scherp beeld.

Verwijderd

Rechtermuisklik op je bureaublad, eigenschappen
tabblad vormgeving, klik op effecten.

De instellingen staan best zo:

Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/3531/naamloossh6.th.jpg
Pagina: 1