Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lcd display 20x4 kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik sluit net mijn lcd aan niks aan de hand zie blauw( backlight) en witte character vakjes wit en 2sec later vallen er steeds stuk of 5 weg en ruik een brand geur
ik had er namelijk 5 volt op aangesloten
de backlight doet het wel nog

is het afgelopen met mijn lcd?

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik heb geen flauw idee, en ik denk de rest van de wereld ook niet: we missen bijvoorbeeld (kies 1 of meerdere:) je merk LCD, de pinout van het LCD, of je je draden goed aangesloten hebt of niet, of er dingen zwart zijn, of je LCD als je 'm aan en uitgezet hebt nog steeds hetzelfde doet, of er rook uitkomt, of je PC nog werkt, of een ander LCD het wel doet, of je je 5V al nagemeten hent, waar je je LCD op aangesloten hebt, of het een intern of extern LCD is, foto's van het desbetreffende LCD, specs van je PC, het OS waarmee je het aan probeert te sturen, of je al gezocht hebt op dit soort symptomen, of je je bedrading al gechecked hebt, of je je bedrading al dubbelgechecked hebt, of je de datasheet al eens bekeken hebt, of je je bedrading al dubbel-dubbelgechecked hebt (goh, zou ik denken dat de fout daar zit?), waarom je zelf denkt dat je LCD zo vreemd doet, en dan mis ik vast nog wel wat.

In andere woorden: ten eerste geef je in je TS veeeel te weinig info om ons wat voor conclusie dan ook te laten trekken, ten tweede lijk je zelf nog niets gedaan te hebben aan je probleem. Beiden zijn redenen om het topic op slot te zetten.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.