Wat mij betreft is het de moeite niet waard. QUAKE 3 TEAM ARENA ZUIGT ZWAAR!!!!!!!
De mappen zijn kut, de powerups slecht uitgebalanceerd, en nog veel meer enzo etcetera
De mappen zijn kut, de powerups slecht uitgebalanceerd, en nog veel meer enzo etcetera
Catch a smile out there!
Verwijderd
Het spel is echt wel tof hoor een aanrader voor iedereen die quake 3 speeltOp vrijdag 16 februari 2001 09:04 schreef Haemorrhage het volgende:
Wat mij betreft is het de moeite niet waard. QUAKE 3 TEAM ARENA ZUIGT ZWAAR!!!!!!!
WHATEVA!Op vrijdag 16 februari 2001 09:04 schreef Haemorrhage het volgende:
Ik vond Q3 net een beetje leuk worden met Team Arena!!
Ik vind die mappack erg goed, er zitten een aantal levels in die volgens mij de q2 ctf kwaliteit halen (dat is goed;)).
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Het gaat hier om de mapexpansion pack dus niet om TA zelf.. Snappie?Op vrijdag 16 februari 2001 09:04 schreef Haemorrhage het volgende:
Dat probleem heb ik ook, ik kan ze alleen vanuit de console laden.
bv map hal9000_ta
bv map hal9000_ta
Niet op voorraad.
Pagina: 1