Omdat ik Vista beu ben wil ik weer graag terug naar XP, legale (ma3d) versie, op een Dell E520. Nu heb ik wat rondgezocht op Google en overal staat beschreven dat je van de XP cd moet opstarten. Dat is natuurlijk redelijk logisch ware het niet dat de cd drive wordt overgeslagen en Vista gewoon wordt opgestart. Ik heb de Boot sequence aangepast maar dat helpt niet.
Ook las ik ergens dat ik de HD moest uitschakelen, ook dit heb ik gedaan en dan start mijn XP installatie wel op, maar na het laden van de bestanden kreeg ik een BSOD (ook logisch want mijn HD is natuurlijk uitgeschakeld).
Heeft er iemand een idee hoe ik nu weer terug kan naar XP.. ik heb me rotgezocht maar ik weet het echt niet meer..
Ook las ik ergens dat ik de HD moest uitschakelen, ook dit heb ik gedaan en dan start mijn XP installatie wel op, maar na het laden van de bestanden kreeg ik een BSOD (ook logisch want mijn HD is natuurlijk uitgeschakeld).
Heeft er iemand een idee hoe ik nu weer terug kan naar XP.. ik heb me rotgezocht maar ik weet het echt niet meer..