Mooi design laptop gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik hoop dat deze vraag mag, aangezien het wellicht wat opsom is.

Ik ben voor een oom op zoek naar een 15.4 laptop. Het ding moet gewoon de juiste specs hebben, goed werken etc. etc., maar 1 ding vind hij gewoon heel belangrijk. Het moet een hele mooie laptop zijn. Een laptop waarvan iemand die hem ziet, meteen verliefd word op het apparaat.

Zelf denk ik dan meteen aan een Vaio:

Afbeeldingslocatie: http://www.qplaza.nl/images/sony_vaio_ar.jpg

Zijn er nog andere laptops die ik over het hoofd zie, maar die gewoon echt heel er mooi zijn. Geen Apple overigens, die heb ik al op de lijstjes staan.

Het ding mag ergens rond de 2000,- kosten, maar als 2500,- echt nodig is is het geen probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 27-01-2008 20:09 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik zou zeggen ga alle merken af en kijk welke je het mooiste vinden welke de specs heeft die jij wil.

Apple / dell / acer / asus / hp of compaq / compal / medion / etc.

Verwijderd

alienware
Komt binnekort een slotje op.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 10:13 ]

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:02

Shabbaman

Got love?

Wat dacht je van een Macbook Air?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Nutteloos topic eigenlijk. Niemand kan bepalen welke laptop JIJ mooi vindt namelijk.

Zo vindt ik zelf de Asus F3 serie mooi. Degelijk, niet te duur, simpel, doch doeltreffend en gebruiksvriendelijk ontwerp. Maar ik denk dat jij die mening niet met me zult delen :+

Kortom, je zult toch echt zelf moeten zoeken.

[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 28-01-2008 10:51 ]

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:59
Leuk een plaatje van een 17" model als je een 15,4"model zoekt :) Als je nu de FZ31 serie eruit gepakt had...

Overigens. Zoek eens op dell XPS (rood, zwart en blauw leverbaar)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Martin684
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-11-2021
Waarom niet met een eigen design, aangezien over wat mooi is voor iedereen anders is.
ik heb recentelijk wat op maat gemaakte design laptops gezien, volgens mij afkomstig van Cenio, allemaal erg strak in ieder geval.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:29

Thandor

SilverStreak

Inderdaad nogal nutteloos gezien dit een persoonlijke voorkeur is. Iets wat enkel jij kunt bepalen ofwel zoek rond op het internet, kijk naar het aanbod notebooks en oordeel zelf :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.