Toon posts:

Een LCD HD tv kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 426 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een LCD HD televisie van rond de 80 cm. Ik heb 650 euro tot mijn beschikking op dit moment. Ik wil hier tv op kunnen kijken, op mijn xbox 360 kunnen spelen en dvd'tjes bekijken. Ik heb alleen GEEN idee welke tv ik zou moeten kopen. Jullie zijn hier vast beter in. Als jullie zeggen: wacht nog een maandje en koop een iets duurdere tv, dan doe ik dat. ;)

Bij voorbaat dank,
Eric

• Masterlans
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-02 23:41
Je zult toch iets meer voorwerk moeten doen, en eens goed uitmaken voor jezelf wat voor opties je erop wil hebben (hoeveel HDMI aansluitingen? wil je HD-ready of full-HD? welke modellen vind je mooi? etc.) Als je een paar kanshebbers hebt kun je hier wel discussiëren over de meerwaarde van pixelplus etc.

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, ik zou wel 1 of 2 HDMI aansluitingen willen hebben. Full HD gaat denk ik mijn budget veeeeer te boven. Ik ben niet kieskeurig met modellen, dus dat maakt niet veel uit.

Edit: Het liefste geen philips TV. Hier beneden een philips TV staan, absoluut niet tevreden mee.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 19:31 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:03
Is er morgen geen aanbieding bij de mediamarkt dat je over alle lcd tv's geen belasting hoeft te betalen?
Ik moet zelf een ook lcd tv hebben, rond de 66 cm. Dus maar even volgende dit topic.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die reclame heb ik ook gezien. Daar ga ik misschien morgen even kijken, maar ik wilde nog even jullie mening horen hierover, voordat ik domme aankopen ga doen.

• Masterlans
Ik heb zelf een Philips van 82cm die 700 euro kostte, en ben er erg tevreden over, maar smaken verschillen nu eenmaal. Samsung heeft ook erg mooi beeld, maar ik vind de behuizing nogal stof-gevoelig, en dat stond me erg tegen.

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-02 19:29
Zoals eerder vermeld is het de bedoeling in dit forum dat de topicstarter enige moeite in het topic stopt. Maak eerst een lijstje van TV's die in je budget passen met de eigenschappen erbij, dan kunnen de lezers hierover hun mening geven en de naar hun ogen beste tv uit kiezen. Er is momenteel een enorme keuze aan merken, typen enz..

Wij kunnen (persoonlijk gezien) moeilijk zeggen wat de goede tv voor je is. Er zijn teveel factoren die dit bepalen. Plaats een TV of 5-10 met links naar de juiste pagina en we kunnen al meer helpen...

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:22

Kwastie

Awesomeness

ik ben zelf vanplan deze te kopen: Samsung LE32R82B

@GoT kost 619 euro op het moment, op kieskeurig staat hij voor 589

Heeft iemand enig idee wat deze kost bij de media markt? morgen heb je daar namelijk 19% korting op alle LCD tv's

[ Voor 26% gewijzigd door Kwastie op 27-01-2008 19:43 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• ThatsHollywood
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:24:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een LCD HD televisie van rond de 80 cm. Ik heb 650 euro tot mijn beschikking op dit moment. Ik wil hier tv op kunnen kijken, op mijn xbox 360 kunnen spelen en dvd'tjes bekijken. Ik heb alleen GEEN idee welke tv ik zou moeten kopen. Jullie zijn hier vast beter in. Als jullie zeggen: wacht nog een maandje en koop een iets duurdere tv, dan doe ik dat. ;)

Bij voorbaat dank,
Eric
Kunnen we natuurlijk weinig mee: er is zoveel keus!! persoonlijk ben ik fan van samsung de r81b serie maar ook toshiba (regza serie) schijnt een fantastische tv te zijn. Panasonic (x700 uit mijn hoofd) is de beste koop volgens de consumenten gids maar ligt boven je budget. Ik wil je als advies geven om in de winkel te kijken welke je het beste bevalt, alleen kan de kwaliteit van het signaal zo verschillend zijn dat deze de tv geen recht doet.

Ik heb in mijn zoektocht mezelf voornamelijk gericht op samsung. De r81b zou aan jouw wensen voldoen (iets goedkoper dan je budget) en je hebt heel veel tv voor je geld. ( en in combinatie met de 360 schitterend!) zelf ben ik voor de 37" gegaan: en ik heb echt geen spijt, het went namelijk snel zo'n groot beeld.

Een goede site is kieskeurig.nl. Je kan daar zoeken op jouw voorkeuren en ook op beoordelingen door gebruikers.

Succes in je zoektocht!

[ Voor 0% gewijzigd door ThatsHollywood op 27-01-2008 19:42 . Reden: typo ]

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Met zo'n budget moet je gewoon voor die 32" Samsung gaan, meeste waar voor je geld :)

• Masterlans
Ik kan ook nog adviseren om gewoon een paar dvd's mee te nemen en die te laten afspelen op de tv's die je op het oog hebt, is alleen in veel zaken niet mogelijk. Ik heb zelf een laptop met HDMI aansluiting gebruikt en een eigen HDMI kabeltje ;) Op die manier kun je perfect de verschillen zien tussen de modellen, je hebt dan alleen nog geen indicatie van het beeld op een (analoog) kabelsignaal...

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:22

Kwastie

Awesomeness

je hebt 2 samsumg series van 32" die rond de 600 euro zitten.

De LE32S81B en de LE32R82B, de eerste is iets goedkoper, maar heeft iets minder contrast. Verder zijn ze identiek. (behalve het uiterlijk)

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:31
Als ik zo het zo lees denk ik dat de Samsung LCD TV`s inderdaad wel in jouw straatje gaan vallen. Zien er mooi uit en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Je kan dan het beste gaan voor een R81 serie. De S81 ziet er naar mijn mening minder goed uit, en met het beeld is met normale kabeltelevisie iets minder door een minder goede tuner. De S-serie is dan ook het 'instapmodel'. Dan heb je ook nog de N- en de M- serie Samsung LCD-TV`s, welke wat meer extra's hebben dan de R-serie. Denk aan een ander uiterlijk en andere technische snufjes. Maar de R81 heeft gewoon een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Neem van mij aan, daar ga je geen spijt van krijgen. :)

Toshiba heeft trouwens ook zeer goede LCD TV's voor een scherpe prijs. Deze bijvoorbeeld. Het nadeel is echter alleen dat de Toshiba TV's minder ruim aanwezig zijn bij de Media Markt. Er staan vaak maar 2 à 3 modellen.

En voor de rest: kijk en vergelijk zelf! Neem de tijd en laat je niet verleiden door mooie verkoop praat. Ga naar de Media Markt en kijk wat je mooi vind, schrijf de type nummers op en ga op internet reviews opzoeken.

Succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Marcusso op 27-01-2008 19:57 ]

No Shame, only Fame!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

voodooless

Sound is no voodoo!

Kopen doe je in de winkel! Dus ga daar lekker naar toe en kijk wat ze je te bieden hebben. Verder is er meer dan zat info te vinden om je kennis bij te spijkeren! "Wat moet ik kopen" topics doen we niet aan op deze manier.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.