[Macbook] Aanschaf

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-02 07:52
Hallo allemaal,
Na hier eens rond te kijken en het aanraden door verschillende mensen was ik aardig benieuwd geworden naar OS X. Van de week eens uit geprobeerd op me PC en ik was gelijk verkocht :)
Nou moet ik voor school met de tijd een nieuwe laptop, ik studeer informatica dus een nieuw OS zal voor mij geen probleem zijn. Ook het design van de Macbook ben ik helemaal weg van, net als de degelijkheid van de laptop. Nou is mijn vraag binnen hoeveel tijd kan ik een nieuwe model verwachten, aangezien er al gespeculeert word over penryn proccesoren etc wat ik toch zeker intressant vind?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

raytje192 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:55:
Hallo allemaal,
aangezien er al gespeculeert word
En je denkt dat wij je dan wel een antwoord kunnen geven? ;)
Gewoon de sites als macrumours.com in de gaten houden en daar je keuze op baseren, wij hebben helaas ook geen glazen bol :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• jan_va
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
daarvoor zou ik toch echt wel eens google proberen....of zoeken in de nieuwsberichten ;)
lees ook eens de regeltjes door op GoT (policy etc.)...iets meer eigen opzoekwerk is toch een vereiste voor je hier met een vraag komt

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals hierboven al is aangegeven, zijn dit zaken waar niemand een antwoord op heeft en is het allemaal speculatie. Het beste wat je kunt doen, is de rumorsites in de gaten houden.

Omdat dit topic verder weinig nut heeft, gaat het op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.