waar het goedkoopst een Dreamcast verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-02 21:09
Kheb eigenlijk niet waarom dit topic is gesloten... :?:?:?

Is al de 2de keer dat een topic om een eigenlijk heel vage reden is gesloten.....
Maareuh, om niet te flamen en om ontopic te blijven:

Waar kan ik het goedkoopst een dreamcast krijgen? D'r is al eerder een topic over geweest maar die is alweer flink veroudert. iig, in welke winkel is op dit moment het goedkoopst een dreamcast te krijgen of waar kan ik dat opzoeken? In de pricewatch of GoT staat die namelijk niet
Thnx
Milenco

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:13

Wimo.

Shake and Bake!

Is al de 2de keer dat een topic om een eigenlijk heel vage reden is gesloten.....
reden:

Uuuhm, volgens mij verwijst IceStorm naar de link die the_undertaker plaatst. Deze mag idd niet.
Overigens vind ik dit hele onderwerp wel erg richting illegaliteit neigen. Laten we wel zijn, dat we in het belang van GoT gewoon geen stomme dingen gaan posten/vragen...

Dc moet je gewoon 2e hands halen op ibazar of marktplaats..

• Milenco
kwil geen 2de hands spul :P
Geen goede ervaring met 2de hands spulletjes, dus gewoon nieuw.

Maar ff om over dat vorige topic terug te komen, dan hadden ze de link toch wel kunnen verwijderen, ipv slotje? Want omdat het illigaal 'neigt', hoeft het dat toch niet te zijn?

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:13

Wimo.

Shake and Bake!

Ja ik weet het .. gaat hier de laatste tijd wel vaker raar aan toen..

Tja als je geen 2e hands wil dan kun je naar de frs.. hier in eindhoven zit de replay, das een console 'winkeltje' met al die psx/dc/n64 zooi. Daar kun je dus een 2ehands kopen met garantie meen ik

• Milenco
hmmm, liever niet helemaal daar naar toe. sorry.
Ik bedoel gewoon een site oid die ook prijzen met elkaar vergelijkt, een soort pricewatch van tweakers.net maar dan met een dreamcast erbij?

• Milenco
niemand?

Verwijderd

Keb die van bij gewoon bij Fame in de Kalverstraat gekocht. f 500 voor de DC, f 130 ofzo voor een extra controller en memorypack, f 160 voor twee games (Virtua Fighter 3tb en Soul Calibur). Een flinke uitgaaf bij elkaar maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

Andere zeer coole games zijn Tokyo Highway Battle 2 en Ultimate Fighting Championship. Vooral UFC is te gek. Lekker hakken met Bas Rutten >:)...

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Even wachten tot de amerikaanse prijzen hier naar toe komen. $99 in Amerika, dus dat word zeg maar 250-300 piek hier? *hoopvol* :)

En DE 3 redenen waarom je een DC koopt zijn Crazy Taxi, Jet Grind Radio en Shenmue :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

wow....ik moet ff wat reageren
eergister ff een dreamcast gekocht(nieuw) met 20 spellen, 2 controller en 2*4mb memorykaartjes voor maar 250 piek
prijs was 778 hk dollar (was echt een koopje en shenmue is echt vet!!
geld overigens voor alle spellen als dead or alive2, snk vs capcom etc ect

Verwijderd

misschiein heb je hier wat aan.

http://www.macropolis.nl/prijsvergelijker/index.htm

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Op vrijdag 02 maart 2001 14:36 schreef kyle_2000 het volgende:
wow....ik moet ff wat reageren
eergister ff een dreamcast gekocht(nieuw) met 20 spellen, 2 controller en 2*4mb memorykaartjes voor maar 250 piek
prijs was 778 hk dollar (was echt een koopje en shenmue is echt vet!!
geld overigens voor alle spellen als dead or alive2, snk vs capcom etc ect
Zeg.. kan jij niet wat van die goedkope DC's opsturen naar Nederland? Dat jij ze goedkoop in Hongkong kan kopen - daar wordt niemand hier veel wijzer van natuurlijk.. :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Randomcybrarian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-11-2021

Randomcybrarian

Information assimilated!

Pfff,

Voor 250 piek lukte het me niet. Nedgame (in Groningen en Apeldoorn dacht ik) had ém voor 399 piek en daar heb ik hem gehaald met nog 3 spellen erbij (SoulCalibur, Ecco & Sonic).

Verdomde goeie aankoop!

Met een beetje mazzel zakt de prijs nog harder. In Engeland zou die zo voor 99 pondjes gaan dus 300 piek is een goede kans.
Pagina: 1