Toon posts:

Onkyo TX-SR605 mediamarkt prijs ?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.815 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om de Onkyo TX-SR605 te gaan halen en heb hem op inet gezien voor €449,00

Nou zag ik dat de mediamarkt op maandag een actie heeft waarbij ze op alle audio en hifi apparatuur geen btw rekenen. Heeft iemand enig idee wat deze versterker momenteel bij de mediamarkt kost ?

En mischien nog tips voor zuilspeakers die ik zeker even moet beluisteren ? budget is ongeveer 250 euro per speaker

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 18:25 ]

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11-2025
Interessante vraag: ik wil een TX-SR805 kopen deze week.. Maar verkoopt Mediamarkt eigenlijk wel Onkyo versterkers?

Verwijderd

tslh schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:02:
Interessante vraag: ik wil een TX-SR805 kopen deze week.. Maar verkoopt Mediamarkt eigenlijk wel Onkyo versterkers?
Ja. Die verkopen ze.

Pro-tip: Eens in de winkel gaan kijken wat hij moet kosten en daarna beslissen waar je hem besteld.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 18:03:
[...]

Ja. Die verkopen ze.

Pro-tip: Eens in de winkel gaan kijken wat hij moet kosten en daarna beslissen waar je hem besteld.
Ga er eigenlijks vanuit dat hij in de winkel al snel zo'n 100 euro (als het niet meer is) duurder is dan op inet. Als hij bij de mediamarkt door deze actie nou ongeveer voor de zelfde prijs te krijgen is dan koop ik hem liever daar vanwege de service en omdat er een filiaal in de buurt zit.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Voor prijzen kun je zelf bellen :z

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Dit topic is gesloten.