[8600 gts] Resolutie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09-2025
Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn pc. De resolutie is te klein (1024x768) en wil niet hoger, ook heb ik geen beeld bij het opstarten van vista (bios doet het perfect). Al verschillende dingen geprobeert, oa drivers verwijderen (dmv deze guide) en opnieuw instaleren tot systeem herstel. Bij apparaat beheer staat gewoon "Dit apparaat werkt correct."

Het laatste wat ik heb gedaan voor het probleem zich opdeed is quicktime instaleren. Dat natuurlijk verwijdert en toen rebooten, werkte niet. Bij systeem herstel stond als laatste punt "Vista update" Ik terug naar 1 dag voor de update, nogsteeds het probleem. Op GoT stond een iemand met een soortgelijk probleem, dat vista automatisch het 2e scherm koos. Die staat echter bij mij uitgestelt, nogsteeds doet een soortgelijk probleem zich voor.

Hier mijn specs:

Asus VGA GeForce 8600GTS Silent 256 MB
Intel E6750
Asus p5k Mobo
Kingston valueram 2gb set of 2
Antec sonata lifestyle III inc. 500w voeding

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 14:12
ook al oudere drivers geprobeerd??

• Kornflakes
Nog niet, ik zal dat morgen proberen

*edit* net drivers via apparaat beheer verwijdert, perfecte resolutie. hopelijk blijft dat zo na drivers.

*2e edit* verschillende versies drivers geprobeert, geen een werkt so far. onboard gpu werkt perfect, helaas kan je daar niet echt mee gamen.

[ Voor 93% gewijzigd door Kornflakes op 28-01-2008 18:24 ]

• Kornflakes
Kon geen oplossing vinden, toen maar weer XP geinstaleerd. Was toch niet tevreden over Vista, dus. Modjes, kan hier een slotje op?