8800gt + antec sonata designer

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zjosh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 17:32
Ik ben aan het overwegen om een 8800gt te kopen en een antec sonata designer, maar past deze videokaart in deze kast?

Ik heb zelf al gekeken op de site van antec, maar het enige wat daar wordt benadrukt is het geweldige geen scherpe randjes systeem en zo... niet, hoe veel ruimte hij aan de binnen kant heeft. Weet iemand zo 1 2 3 of dat past?

linkje naar kast:
pricewatch: Antec Sonata Designer

linkje naar graka:
pricewatch: Asus EN8800GT/G/HTDP/512M

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 22:59

Smarron

The bend

Ik heb zelf een Designer en bij mij moet er ook een 8800GT inkomen. Ik heb pas geleden hier op GoT dat het past. Wel wat krapjes, maar het zou gewoon moeten passen. Een 8800GTX past in elk geval niet.

Linkje erbij: ResuCigam in "Nvidia GeForce te groot voor mijn case?"

[ Voor 17% gewijzigd door Smarron op 28-01-2008 08:03 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Zjosh
Ik heb Antec maar even een mailtje gestuurd over dit probleem... Ik post hier wel even wat de uitkomst is van het probleem.

• Zjosh
Ik heb inmiddels bericht terug van Antec. Volgens hun is het mogelijk om deze kaart in deze behuizing te gebruiken.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is toch gewoon op te zoeken? Je zoekt de lengte + breedte + hoogte van de kast op en van je videokaart. Dan is 1 + 1 = 2 ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27

The Legend

*Plop*

Ik heb een Antec Solo (= Designer alleen dan zonder voeding) en een 8800GT, past prima. Kan wel krap worden als je nog PATA schijven gebruikt ivm brede kabels die in de weg zitten.

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1