Toon posts:

Waar of niet waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik was laast in een winkel en daar vroeg ik of ze de msi 8800GT konden leveren.
Als reactie kreeg ik het verhaal van dat ze die niet leveren. En ze zeiden dat ik die niet moest kopen omdat ze koelings problemen hadden. Slechte koeling.... Hij zei dat ze er al veel terug hadden gehad toen ze wel msi 8800GT levereden :S

Maar nu weet ik niet of ik dit verhaal moet geloven, of is het een verkoop trukje om me een andere kaart te verkopen? Op Google heb ik er namelijk niet zo veel over gevonden, over dergelijke problemen met de koeler.

Verder wil ik kingston Hyper X halen maar iemand vertelde mij (die op een assemblage afdeling werkt bij een bedrijf), dat kingston hyper x zeer breekbaar geheugen is en je er mee moet oppassen, wat hij zei dat kingston ze niet test( wat ik niet geloof). Weet iemand of dit waar is of niet?

Klopen deze verhalen of is het gewoon bullsh*t?

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-10-2025
over de 8800gt, Die kaarten hebben een single slot design en dus een kleinere cooler en ja hij word warmer dan andere kaarten maar overhittings problemen lijkt me erg sterk want die temps moeten toch rond de 100+ gaan komen wil je je kaartje echt om zeep helpen! het is een superkaartje en je krijgt zeker waar vor je geld.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Tsja, er zijn mensen die denken dat +/- 70 graden voor zon ding ontiegelijk heet is.. Neem wel een actief gekoelde versie (dus met fan) anders wordtie namelijk wél erg heet.
Maar het kan natuurlijk gewoon een verkeerde batch geweest zijn. In ieder geval heb ik er weinig over gehoord.
Voor de rest hebben we natuurlijk onze eigen search: Klik

Verwijderd

klinkt inderdaad nogal bullshit :)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:46
Nee, wat ze bedoelen is de 29% fan bug.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

• een topictitel dient informatief te zijn, niet een raadsel an sich
• leuk zo'n totaal ononderbouwde gerucht. Je zegt "er niet zoveel over" gevonden te hebben. Waar heb je exact op gezocht? Wat vond je exact? Dergelijke dingen horen gewoon in een topicstart.
• Overige Hardware is geen dumpbak. Vragen over videokaarten of over geheugen horen elders.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.