Toon posts:

Wachten op nieuwe MBP?

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zou graag jullie mening willen hebben over het volgende;

Ik ben van plan om een Macbook Pro te kopen. Dinsdag is er bij de Mediamarkt een actie dat je geen btw moet betalen voor je laptop's en pc's. Dus als ik een MBP bij de mediamarkt koop, dan ben ik 500 euro goedkoper uit. Maar ik heb ook op de frontpage van tweakers onlangs gelezen dat er binnenkort een upgrade van de MBP komt.
Ik heb een vriendin, die nu in Amerika voor een jaartje studeert, die hem dan voor mij zou kunnen meenemen. Maar wij weten nog niet zeker of dat vlekkeloos verloopt bij de douane enz.

Zal ik voor de update wachten of gewoon de MBP bij mediamarkt kopen?

Verwijderd

Douane lijkt mij niet zo'n heel groot probleem. Gewoon de verpakking weg gooien, wat eigen data er op zetten en zorgen dat je Europese stekers bij je hebt.

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 09:22
Douane kan wel degelijk een probleem zijn als ze serienummers gaan controlleren...

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Standaard vraag, standaard antwoord: heb je NU een MBP nodig en voldoet de huidige MBP aan je wensen? Kopen. Kan je wachten? Dan kun je als je dat wilt wachten.

Launching containers into space

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:13

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Kwartjuh schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:24:
Douane kan wel degelijk een probleem zijn als ze serienummers gaan controlleren...
Kan een probleem zijn, maar dan moet je echt wel heeeeeel veel pech hebben, ze hebben bij mij echt nog nooit wat gecontroleerd, laptops moeten altijd uit de tas gehaald worden voor ze door de x-ray mogen, maar veel meer doen ze er niet mee. Tenzij je dus echt veel pech hebt en hun zin hebben om wat te controleren, maar dat zal echt niet vaak gebeuren.

Europese stekker, de stekker kijken ze ook niet eens naar als die in een ander onderdeel van de tas zit ofzo. dus echt zorgen zou ik me er niet over maken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07-2025
Heb hem zelf nu een week en wilde hem gewoon hebben omdat ik hem hard nodig had. Hij is ontzettend krachtig en als je hem zonder BTW kan krijgen zeker het geld waard. Okee, wellicht dat ie over een paar maanden geupdate wordt, maar dat maakt deze nog steeds niet slecht. Heb je hem nu nodig.....kopen. Kan je nog even wachten, tja...wat MHz meer en wellicht standaard meer RAM (niet alsof dat nu veel kost om zelf in te bouwen) en multi-touch. Het is een afweging.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgensmij is het de regel dat hoe langer je ergens blijft, hoe 'meer' je mee terug mag nemen. Kan toch goed zijn dat zij 'm heeft gekocht om te gebruiken voor haar studie?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Je zal toch echt voor jezelf moeten uitmaken of je wilt wachten of niet :). Je weet bij Apple vooraf nooit 100% zeker wanneer en hoe iets geupdate zal worden. Je kunt natuurlijk wel kijken naar de prestaties van Penryn en dan voor jezelf besluiten of je daarop wilt wachten.

Omdat dit soort "Wat/wanneer moet ik kopen" topics, enerzijds vaak goed te beantwoorden zijn door het lezen van reviews, nieuwsartikelen, de topics hier op GoT, en anderzijds alleen maar leiden tot (meer) speculatie gaat dit topic op slot. Zie ook Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.