Toon posts:

Vraag Outlook 2007

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag over het opslaan van een agenda om de items die in de agenda staan later in te lezen bij een andere agenda.

Ik begin met opslaan als / iCalender format / opslaan datums wijzigen / volledige agenda /
Als ik dan kies bestand openen ''mijn agenda'' dan komt die in een venster naast mijn huidige agenda te staan. Wat ik wil is dat mijn afspraken in mijn agenda worden ''ingelezen / overgenomen'', weet iemand of dit mogelijk is zonder ze één voor één te slepen?
Bovendien lijkt mij het wel handig om een back-up te hebben voor als ik de computer formateer.

Daarnaast heb ik nog een vraag: als ik outlook minimaliseer komt die hier:
Maar ik wil als ik minimaliseer of kruisje doet dan die rechts komt te staan en verdwijnt ''uit het midden''. En als ik Outlook dan echt wil afsluiten dan ik zeg maar rechtmuisknop/ afsluiten moet doen. Is dit in te stellen?

[ Voor 66% gewijzigd door Lustucru op 27-01-2008 12:19 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 22:26
om deze te minimaliseren naar de tray, rechtermuisknop op het rechtse icoontje en je kiest "Minimize to tray"

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
tc982 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 09:52:
om deze te minimaliseren naar de tray, rechtermuisknop op het rechtse icoontje en je kiest "Minimize to tray"
Ah tnx heb het wist niet dat het daar ging :$ Zal de openingspost even aanpassen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 10:04 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Liever niet een vraag in de openingspost verwijderen als het antwoord is gegeven. Dan zullen anderen er niets van kunnen leren en dit forum is er niet op 1-op-1 vraag-antwoord te doen maar ook voor de vele anderen ;)

Afspraken kopieren: zet in de lijstweergave (of hoe het in het NL ook mag heten: menu Beeld en dan het tweede menu-item), doe ctrl-a en kopieren maar.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:03:
[...]

Ah tnx heb het wist niet dat het daar ging :$ Zal de openingspost even aanpassen.
Waarmee alle antwoorden i.d.d. helemaal in het water vallen. Ik heb de vraag dus maar even teruggezet, al is dat wel tamelijk basic Windows gebruik. ;)

Verder zou ik het bijzonder op prijs stellen als je de Registratievoorwaarden / korte FAQ nu eens doorneemt, want dit soort topicstarts en -titels zijn op de lange duur niet echt motiverend voor je medegebruikers om nog te reageren in je topics. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Lustucru op 27-01-2008 12:23 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.