Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JOOMLA] nieuwe gebruikers toegang verschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 402 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:53
Ik ben een site via Joomla aan het maken en ik zou graag de mogelijkheid hebben dat als iemand zich registreert, dat ik een emailt krijg dat de persoon geregistreerd is en dat ik dan zelf kan bepalen of hij dan daadwerkelijk ook al direct toegang krijgt via zijn password en login.

Op dit moment krijg ik wel een mail maar hebben ze automatisch al toegang na registratie dat zou ik liever veranderen. Ik heb al wat liggen googelen en in de configuratie van Joomla gezocht, maar ik schijn deze optie niet te vinden. Is hier een module voor?

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-11 13:53

job

Je kan communitybuilder gebruiken. Die kan precies wat jij wilt.

Nadeel van communitybuilder: het is niet echt een module, meer een joomla hack. Meerdere bestanden worden vervangen waardoor je later niet zomaar eenvoudig je joomla kan update naar de nieuwe versie (kan wel, maar dan moet de nieuwste communitybuilder deze joomla versie ook ondersteunen).

Oftewel: je zal altijd een paar weken achter moeten lopen betreffende het updaten van je joomla site.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 27-01-2008 01:20 ]