Toon posts:

Creative Soundblaster X-Fi Fatal1ty

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey,

Ik heb sinds ik naar xp ben terug gegaan niet de oude driver terug kunnen vinden voor me geluidskaart, geluid werkt wel maar de onderstaande software kan ik maar niet vinden.

Afbeeldingslocatie: http://blog.activeservers.com/content/binary/X-FIgame.jpg

Weet iemand deze driver te vinden?

Wat ik al gedaan heb is:
-Oude driver geprobeerd
-Vista drivers (deden het niet)
-Heel google afgezocht)

Zou heel erg blij zijn als iemand deze software/driver zou kunnen vinden voor mij.

Vriendelijk groet,
Jeroen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 00:32 ]

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2025
Surround Mixer staat op de driver CD, maar die ben je vast kwijt.

Wellicht heb je hier wat aan?

Audigy en x-fi Vista drivers ( XP like ) gespot

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Verwijderd

Topicstarter
Deze cd ben ik inderdaad helaas kwijt geraakt, Ik ga even google op Surround Mixer misschien kan ik iets vinden.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:14
Da's idd erg vreemd bij Creative, om een of andere rare reden heb je altijd de cd nodig voor de drivers...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zou heel erg blij zijn als iemand deze software/driver zou kunnen vinden voor mij.
Ik zou heel blij zijn als iemand mijn belastingsformulier voor me zou invullen, mee zou helpen met het afbetalen van m'n studieschuld en als het even meezit een rondborstige diklippige mokkel zou regelen om nu onder m'n bureau andere zaken klaar te maken - maar dat maakt het nog niet dat deze wensen op GoT thuishoren...

Een Tweaker kan zelf zoeken. Een Tweaker geeft als hij er niet uitkomt aan waar hij op gezocht heeft, wat hij vond, wat er EXACT gebeurde toen hij dat probeerde en wat er dan nog aan vragen overbleef. Oh, en een Tweaker geeft volledige relevante specs. XP 32b en XP 64b hebben niet bepaald dezelfde drivers nodig. Als je niet zegt welk OS je draait kunnen we je niet eens met de beste wil in de wereld helpen met drivers ervoor :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.