verwijderen van oude versie van windows (met Vista)

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008

• djflue
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09-2025
beste medetweakers ik heb zohjuist windows vista geinstalleerd maar ik heb t vraagjes:
-hoe kan ik alle bestanden uit windows.old verwijderen
-hoe kan ik da hdd waarop een andere versie van win xp stond formateren?

Ik heb de volgende situatie:

Ik had een computer waarop windows XP stond, hier heb ik een andere hdd ingezet waarop blijkbaar ook nog een versie van windows stond, maar nu heb ik hierop vista geinstaleerd en gaf deze een map windows.old aan waaruit ik enkele dingen niet kan verwijderen.

Ook staat op deze computer dus nog windows xp, maar deze zou ik er graag af willen alleen ik kan deze hdd niet formateren.

wat moet ik doen???

met vriendelijke groeten Bas Griep

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Staat op de HDD met Vista een aparte partitie voor de oude XP installatie ?
Ik vrees van niet...

Waarom verwijder je de map "windows.old" niet gewoon ? Als Vista je er niet de rechten toe geeft, moet je dit programma eens proberen. Het kan "gelockte" mappen en bestanden verwijderen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bas,

het spijt me, maar we verwachten hier toch wel iets meer aan inzet van jouw kant dan je tot nu toe laat zien.
Zie ook de Windows Clients - Policy voor wat we precies daarmee bedoelen.

We hebben liever dat je een wat meer gedetailleerde openingspost doet, waar je aangeeft wat je tot nu toe zelf hebt opgezocht en geprobeerd.

Je mag een nieuw topic openen wat wel aan de gestelde eisen voldoet, maar deze gaat wegens gebrek aan inzet dicht.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.