Sinds vorige week zaterdag is mijn internet vervelend aan het doen. Ten eerste is hij traag, maar het tweede probleem is dat ik ongeveer kwartier lang kan surfen, daarna geeft hij alle pagina's 'Pagina kan niet worden weergegeven', alsof hij dus geen verbinding maakt. Vervolgens doe ik onderin het scherm, bij dat logo'tje van die twee monitors van de LAN-verbinding, Uitschakelen en dan ga ik naar Netwerkverbindingen en schakel ik de LAN weer in, en dan doet het internet het weer. Weer een kwartier, wel te verstaan, dan houd hij er weer mee op. M'n uTorrent doet geen downloads meer, die krijgt geen verbinding ofzo, maar MSN doet het dan weer wel continu, ookal geeft m'n internet geen verbinding. Ik heb al vanalles geprobeerd met m'n newbhoofd, kabels zitten allemaal vast, router uit en aan zetten geeft hetzelfde effect als LAN uit en aan zetten en het verschil tussen 10 seconden of 20 uur de router uit is niet te merken, na een kwartier is het over. De lampjes branden allemaal normaal en van LAN-ingang wisselen met het kabeltje naar de computer geeft ook geen effect.
Ik heb een Zyxel Prestige 600 router met Tiscali (onderhand dus alweer Telfort) internet. Verder nog met draadloos internetkaart voor de laptop, die overigens deze problemen veel minder heeft.
Wie o wie kan me helpen?
Ik heb een Zyxel Prestige 600 router met Tiscali (onderhand dus alweer Telfort) internet. Verder nog met draadloos internetkaart voor de laptop, die overigens deze problemen veel minder heeft.
Wie o wie kan me helpen?