Toon posts:

[Crysis] Instabiel en slechte film

Pagina: 1
Acties:
  • 659 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond mede-tweakers,

Ik heb een probleempje met Crysis. Ik draai Crysis op de volgende game-pc:
Processor: Intel Core 2 Quad 6600 @ 3.0ghz, 1333mhz bus, stock volt (1.3250v)(zelfde probleem op 2.4 ghz)
RAM: 4GB(2x2GB G.skill geheugen @800mhz)
Videokaart: Peak HD3870 @Stock (775/1126) (max 70grad)
Behuizing: Thermaltake Soprano DX
CPU-Cooler: Scythe Ninja rev.B, artic silver 5, max 54graden (coretemp max temp van een core)
Moederbord: Gigabyte P35-DS3R
Voeding: OCZ stealthxstream 600Watt
Hardeschijf: WD 250GB caviar (refurbished)
Monitor: Samsung 2232BW
Rest is niet nodig lijkt mij

Nu heb ik als ik Crysis op start heel erg korrelig beeld bij de intro, soms heeft dit effect op het menu, soms niet.
Dit beeld heb ik:
http://img441.imageshack.us/img441/7352/naamlooscz3.jpg
(wil best thumb doen maar GoT blokt dit, dus dan niet... >> GoT blokt die omdat er dan een popup mee komt. Zorg voor een goede host, een thumbnail... of een link. Maar niet zo'n enorm plaatje.

Als ik crysis op slaat, duurt dit heel lang en soms loopt hij vast...
ik draai crysis op med en shaders op high @1680x1050. Heb ook al geprobeerd CCC naar defaults te resetten, heeft geen uitwerking.
Ik kan leven met de intro, maar het is uitermate irritand als je op delta niveau eindelijk verder bent en saved en dan vast loopt :'(.
Misschien is dit ook handig: ik wou laatst windows 98 installeren, helaas nesteld hij zich in op mijn lege partitie van 8mb, ik kwam hier pas later achter en toen had ik al mijn vista schijf gedepartitioneert en op nieuw geinstalleerd. Ik had mijn saved games nog wel op mijn andere partitie staan, en daar leest hij dus nu vanaf.
edit: 1.1 en 1.0 maakt niet uit

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 26-01-2008 21:38 ]

Verwijderd

Lijkt wel op Artifacts, kan ermee te maken hebben dat je videokaart kappot is of je PCI-E slot is kappot dan krijg je ook deze artifacts.....

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het dus, geen enkel ander spel of atitool geeft aan dat ik artifacts heb. Daarnaast is de game flekkeloos te spelen, alleen de intro en save games doen het niet. Ik heb al gekeken naar save games, daar had iemand een oplossing door een save game van iemand anders te downloaden. Alleen het nadeel is: die heeft alleen hard, hij loopt bij mij met delta vast bij het opslaan.
Moet je voor de intro een codec misschien installeren?

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik had ook problemen met savegames omdat ik een illegale versie van Crysis gebruikte, dat kwam door de NO CD crack die voor 1.0 was bedoeld terwijl ik 1.1 gebruikte.

Gebruik je soms een illegale versie? Zorg dan dat je de goeie versie no cd crack hebt.