Weet iemand nog een beetje 'normale' & prettige site om berichten naar SMS te versturen? Bij voorbaat dank, want de meeste zijn lastig & irritant als de #%&*@ !!
Verwijderd
Bij http://www.soneraplaza.nl kun je ze op een easy manier versturen, je moet je alleen 1 keer ff registreren.
Quios vond ik geweldig maar tegenwoordig is die site enorm traag en leuke dingen als elke dag je horoscoop, het weer gratis op je gsm kan niet meer.Op donderdag 15 februari 2001 19:02 schreef T het volgende:
www.quios.com
en www.everyday.com is ook erg snel.
Je moet alleen even reggen
De beste site om gratis te versturen blijft toch wel deze
Ook al klopt die melding niet altijd helemaal.Op donderdag 15 februari 2001 20:02 schreef Tweaky het volgende:
Ik zweer bij www.mtnsms.com
Daar kun je tenminste zien of een sms ook echt is aan gekomen.
Ik vind icq daar wel fijn voor
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Verwijderd
GEVONDEN: <font color="yellow">SPAM</font>
Superrelaxte site met eigen telefoonboek, 160 tekens, geen reclame en supersnel!!
Eeeecht een aanrader!
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Waarschuwing voor én omhoogschoppen én spammen.
En hele dikke officiele waarschuwing dus. </font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
Superrelaxte site met eigen telefoonboek, 160 tekens, geen reclame en supersnel!!
Eeeecht een aanrader!
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Waarschuwing voor én omhoogschoppen én spammen.
En hele dikke officiele waarschuwing dus. </font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
Verwijderd
spam spamOp dinsdag 04 september 2001 12:44 schreef HmmZ het volgende:
GEVONDEN:
Eeeecht een aanrader!
Verwijderd
Ik heb een tijdje mtnsms gebruikt, maar aangezien je met een d* abo geen sms meer van kunt ontvangen, ben ik de laatste tijd http://speedytomato.co.uk gaan gebruiken.
Lekker soepen en snel!!
Lekker soepen en snel!!
Verwijderd
Voor SMS op de pc gebruik een Libertel SMS-programmaatje Libertel Text PC.
Werkt snel en goed.
Werkt snel en goed.
Pagina: 1