Hoe moet ik dit nu aansluiten ???

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• masvma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05-2022
Even een vraagje, ik heb een Toshiba lcd tv met HDMI en 2x scart (37X3030D), een JVC HDD DVD recorder (DR-MH300) met HDMI, 2x scart (in en uit) en digitale coax uit, een JVC A/V receiver (RX-5062) met optische en digitale coax en een Samsung @Home settop box met optische uitgang en 2x scart (in en uit).
Hoe kan ik dit het beste aansluiten zodat ik de beste kwaliteit beeld en geluid heb en ook tv kan kijken zonder dat de dvd recorder aan moet staan?
Ik heb een dig. coax kabel, optische (toslink) kabel, HQ scart kabel, coax (antenne kabel) en 2 antenne verloopkabels. Moet het hiermee lukken en hoe kan ik het dan het beste aansluiten, want ik heb nu analoge tv ipv digitaal en via mijn decoder digitaal en analoog ontvangst en moet de tv-uitgang van mijn a/v receiver gebruiken om geluid uit mijn speakers te krijgen tijdens het kijken van een film of opnames.
8)7 :?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 09:33

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sowieso beginnen met de digitale tv decoder optisch en de hdd recorder via coax aan te sluiten op de reciever. Dan is alvast het geluid geregeld. Wil je wat je kijkt via digi op kunnen nemen? In dat geval de scart van de digi naar de HDD recorder en van de hdd recorder naar de TV. Anders de digi tv decoder rechstreeks naar de TV

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'