Linksys WUSB300n connectie problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rransdorp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10-2014
Hallo allemaal,

Ik heb laatst een WRT350n en WUSB300n aangeschaft, maar ik heb vanaf het moment dat alles geinstalleerd is problemen met mijn WUSB300n. Het komt regelmatig voor als mijn pc enige tijd aanstaat dat de link helemaal dood is. Volgens Windows is hij nog steeds verbonden, maar ik heb geen lokaal netwerk of internet. Raar raar hoe kan dat? Ik heb dit probleem zowel met de Linksys management tool en met de Windows Management tool.

Voor de goede orde :);

Ik draai Windows XP Pro, alles helemaal up to date (incl. driver update voor WUSB300n) en ik draai de laatste firmware op de WRT350n.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan of zijn er juist mensen die geen enkele problemen hebben?

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
vreemd probleem inderdaad 1x meegemaakt dit weet heleaas niet meer of ik daarvoor een oplossing had...

heb je misschien de mogelijkheid om de wusb300n in een andere pc te testen, dan weet je of het de usb adapter zelf is of wat kwa software op de pc misschien?

succes

• rransdorp
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10-2014
Hmm, dat zou kunnen proberen...het echter heel lastig te testen om dat mijn pc nu ruim 4 uur aanstaat en heb het probleem nog niet gehad :)

Verwijderd

Ik heb een combinatie van de WUSB300N en een WAG325N router van linksys en bij mij doet de WUSB300N het ook slecht. Zelfde problemen als jij dit beschrijft.

Mijn idee is dat het de WUSB300N is

Ook wel alle usbpoorten, met en zonder de hub geprobeerd met dit ding te werken met zowel de config tool van LS zelf als van windows. Het blijft tobben, ik heb het idee dat die service/software die hoort bij de USB300N een beetje peppie en kokkie in elkaar is gezet. Hopelijk komt er snel een versie waarmee dit probleem van de wereld is.

En als het te lang duurt gaat dat ding de verkoop in.

Verwijderd

Het is trouwens bij mij zo dat wanneer ik Windows het management van de WUSB300N laat afhandelen het 1 a 2 keer per minuut op windows 0,5 seconde hangt. Volgens mij zit dit hem in een aantal korte deferred procedure calls omdat windows xp ook niet echt raad weet met dit stukje hardware.

Misschien toch tijd om een kabel naar zolder te trekken ipv draadloos.

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02 11:26

ScSi

Belg.

Sorry voor de kick, maar ik heb exact hetzelfde probleem :( en dit in combinatie met een WAG160N router. Hoe heb jij het opgelost gekregen? Of zijn er mensen met hetzelfde probleem die het opgelost hebben?
Pagina: 1