Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

felle spritetm

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ten eerste moet ge zeggen dat ik verkeerd zit. ten tweede de man uithangen met heb ge dit al gedaan en dat al? Als ge er niks van weet moet ge uw bakkes houden. dan vraagt ge of ik de leverancier al heb gebeld. ik antwoord gewoon op uw vragen. Tot nu heb ik alles zelf gedaan. ik mis eigen inzet zegt hij dan.

HAHAHAHA

EN DAN SNEL EEN SLOTJE ZETTEN

dikke vetklep speknak

Verwijderd

Ga huilen.

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:11
:')

• Phalox
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:19

Phalox

Solar Powerrrd

oke.. allez, tot nog eens he :)

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.cepolina.com/vrijefoto/f/andere.voedsel/koekje.noot.De.V.S..jpg

Get Airflow, save the world.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:16

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik denk dat het verstandig is dat je even Registratievoorwaarden / korte FAQ nogmaals doorneemt.
We verwachten wel dat je wat moeite doet voordat je hier een draad opent, is dat zo vreemd? Het is hier immers een community, geen helpdesk. Als jij niet vermeldt wat je hebt gedaan, heb je in onze ogen niets gedaan. Zet dat er dan tenminste neer zodat er niet met dubbele, en mogelijk al geprobeerde, tips aan komt zetten, dat bespaard jou immers ook tijd.
Bovendien had je vorige topic, welke door Sprite_tm is gesloten, niets met het forum Elektronica te maken, werp eens een blik in EL Policy en je zult het weten.
Overigens, als je het niet eens bent met een slotje dan kun je veel beter terecht bij de mod die het slotje gezet heeft of in SeM in plaats van hier offtopic te gaan. ;)

En mag ik de rest wijzen op Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics ?

[Edit]
Toevallig een klein probleem bij je familiale firma wat wij dus nu snel even voor je op moeten lossen? Of sla ik de plank compleet mis?

[ Voor 52% gewijzigd door Ultraman op 26-01-2008 18:21 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Met ^^. Als je problemen hebt met mijn slotje: ik heb MSN/ICQ/Jabber/mail/DM; genoeg manieren om me te spreken te krijgen dunkt me.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.