Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[NOD32] per programma 1 internetpoort tegelijkertijd open *

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Mensen,

Ik heb sinds kort een proefversie van Nod32 3.xxx home edition. Ik wil even kijken hoe het werkt en ben tot dusver erg tevreden er over. Echter deed mijn internet op mijn pc de laatste tijd erg raar, als ik utorrent aan had dan kon mijn browser geen verbinding krijgen en mijn e-mail ook niet terwijl utorrent lekker zijn gang ging. Dus ik dacht dat het aan utorrent lag maar dus niet, het ligt aan Nod32 die blijkbaar maar 1 internettoegang tegelijk opent, tenminste dat maak ik eruit op.

Ik heb overal lopen zoeken hoe ik dat uit zet of verhelp maar dusver niet succesvol daarin. Iemand die mij met dit probleem kan helpen?

Verwijderd

Ga naar NOD32 advanced setup > Antivirus and antispyware > webaccess protection > HTTP > web browsers.

Daar staan waarschijnlijk een heleboel programma's. Zet bij utorrent een kruis, klik op dat blokje ervoor totdat er een rood kruisje voor staat. En klik op OK
Dan wordt de data van utorrent niet meer door de proxy van ESET gecontroleerd en zal het probleem opgelost moeten zijn.
Bestanden die op de schijf worden gezet worden nog steeds gecontroleerd.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 16:16
Volgens mij is idd het probleem daarmee opgelost. Dank :)

• richeh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-11-2023
Topic titel:

Internet"poot" naar Internet"pooRt" ?!? :X

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Whehe. Done, aangevuld met het feit dat het niet 1 poort maar 1 poort per applicatie is. Dat soort dingen kan je trouwens beter even via Topic Report (het handje bovenin) aangeven: dat zien we eerder :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)