Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Dit is niet hoe GoT werkt. Je kunt er ervaring terug vinden, maar vragen om ervaringen werkt niet
Ook lijkt het mij dat je echt beter moet leren zoeken en je vind zo tientallen ervaringen met dat moederbord en een bepaalde RAID-controller.
Google
Verder moet je ook niet bij je moederbord fabrikant gaan zoeken welke RAID-controllers werken, maar bij de fabrikanten van RAID-controllers gaan zoeken op welke moederborden ze werken.
Ook lijkt het mij dat je echt beter moet leren zoeken en je vind zo tientallen ervaringen met dat moederbord en een bepaalde RAID-controller.
Verder moet je ook niet bij je moederbord fabrikant gaan zoeken welke RAID-controllers werken, maar bij de fabrikanten van RAID-controllers gaan zoeken op welke moederborden ze werken.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
Ik zoek ook niet "of een specifieke controller functioneerd op dit moederbord", maar of het überhaubt functioneerd.kalizec schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 16:38:
Dit is niet hoe GoT werkt. Je kunt er ervaring terug vinden, maar vragen om ervaringen werkt niet
Daarbij hoe zou je ervaringen terug kunnen vinden, als deze ervaringen nog niet op GoT zijn gedeeld. Ooit zou iemand hierover moeten beginnen, om het terug vinden van ervaringen mogelijk te kunnen maken. Hoe is GoT anders ooit "groot" geworden?
Daarbij heb je in de Google hits kunnen zien dat ik hier weldeglijk meer meebezig geweest ben. Eén van de hits betreft een Per5/i controller en één van Highpoint ik vraag hier ook of mensen ervaringen of lievergezegd het performance verschil kennen van beide controllers, omdat er met name van de Perc5/i controllers weinig gevonden kan worden. Ik wordt hier in dit topic erg goed geholpen en daarnaast blijken meer personen de vraag te hebben.
Hierbij wordt ik gelukkig niet op deze manier aangesproken, maar in iedergeval hartelijk dank voor de aangeboden google hits, ik zal deze eens doornemen. (jij hebt gewoon andere zoek termen gebruikt, misschien dat dit iets meer opleverd)
Edit: Ik heb reeds een hele serie van jouw google hits doorgenomen, maar echt een definitieve bevestiging of een PCI-e 4x/8x controller gaat werken in één van de PCI-e 16x sloten heb ik nog niet gevonden. Precies zoals bij de hits die ik naar voren kreeg.
[ Voor 32% gewijzigd door _Dune_ op 26-01-2008 17:09 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/