Toon posts:

Digital arts & entertainment

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand hier ervaring mee, iemand die de richting volgt? Het lijkt me een interessante richting, maar nogal moeilijk, en ik ben nu niet eenmaal zo'n photoshop / 3d held. Ik heb eens op de site gekeken, maar er wordt niets vermeld van portfolio, is dit niet nodig of wel?

Cheers

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je geeft nogal weinig informatie. Welke opleiding biedt het aan, is het HBO of MBO niveau - of misschien wel universiteit?

En om de specifieke details te vragen kun je toch het beste opbellen naar zo'n opleiding. Echt, 'n beetje direct contact met die mensen is nooit weg. Ze bijten niet :P

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Tjeemp
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

en sowieso, een linkje naar de website zou ook geen kwaad kunnen...

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Verwijderd

Topicstarter
Tjeemp schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:23:
en sowieso, een linkje naar de website zou ook geen kwaad kunnen...
Sorry, vergeten :) --> http://www.digitalartsandentertainment.be/

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik zit momenteel in de richting (eerstejaars dan wel) dus met vragen kan je wel bij mij terecht.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vind dit wel een héél magere topicstart, en daarbij zie ik niet wat dit in GFX doet; W&I lijkt me daar beter geschikt voor. Open daar dan ook gerust een nieuw (minder mager :P ) topic ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.