Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vragen al eerder gesteld, maar nog geen antwoord gekregen. Mischien hebben de nieuwe Cruise NL bezitters ervaringen opgedaan met het volgende;gebruikers Ik doe weer eens een poging om wat antwoorden te krijgen op wat vragen;

Heb de UK Cruise nu een kleine 3 weken in mijn bezit en nog steeds zeer tevreden. Ook een Parrot carkit (3100) laten inbouwen en Bluetooth verbinding werkt uitstekend. Ook Nederlandse TX9 cab geinstalleerd, ook prima;

Vraag me wel nog steeds af wat de ervaringen zijn van andere HTC Cruise gebruikers met:

1) Skype (ik heb het nu draaien, maar met veel gekraak; dat moet toch beter kunnen?)
2) Het lukt mij prima om bv youtube filmpjes af te spelen, maar uitzendinggemist of journaal lukt niet (java niet geschikt); moet ik hiervoor iets anders installeren? Ik lees de discussie wel over de snelheid, maar niet of mensen deze streams ook geopend krijgt.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik gok dat je dit in HTC Touch Cruise - Deel 1 had willen posten ; graag in het juiste topic verder :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.