Toon posts:

Boxen kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb al een tijdje een Logitech Z-3e setje aangesloten op een Creative Live! 24-bit geluidskaart.
Altijd perfect gewerkt, maar vandaag wilde ik muziek gaan luisteren en er kwam niks uit de boxen..?
Het lampje op de volumeknop brand.
Ik heb de jack eruit gehaald en in mijn iPod gedaan en dit werkte ook gewoon, maar zodra ik hem in mijn pc doe komt er geen geluid uit.
Het stuurprogramma van mijn geluidskaart is gewoon geinstalleerd en geeft geen enkele vorm van een foutmelding. Ik heb mijn muziek geprobeerd af te spelen met iTunes en WMP en nog niks.

Het geluid van mijn pc staat niet op mute en het volume staat natuurlijk vol uit.
Waar de kabel van de boxen/pc mijn subwoofer in gaat zit wel een beetje los maar dit zou niets uit mogen maken gezien het feit dat hij op mijn iPod natuurlijk wel werkt.

Iemand ideeen of suggesties?

mvg,

Stefan

• Devion
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-01 16:02

Devion

Space for rent ;-)

Beetje vreemde titel als het wel werkt op je Ipod he? - Het probleem zit hem gegarandeerd ergens in je pc - geluidskaart herinstalleren is een optie (instellingen resetten) of kijken wat ie doet op de rear speakers etc. Het zou natuurlijk kunnen dat je front output defect is.

Verwijderd

Topicstarter
Mag gesloten worden, zat net beetje te pielen en sprongen bepaalde dingetjes in mijngeluidskaart, dus wellicht iets van kortsluiting.. nieuwe halen dan maar.. :)

iig bedankt voor je reactie.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:23

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

klunk!

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.