Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

McAfee niet meer te installeren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.320 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maasm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-11 19:33
Volgens mij zit er een virus op mijn laptop. Na installatie van een oekhoudprogramma (freeware) begon deze mijn McAfee virusscanner en firewall uit te zetten. Deze kon ik ook niet meer aanzetten middels de herstel functie in McAfee
Heb McAfee toen gedeinstalleerd en opnieuw proberen te installeren. Dit wordt door het virus tegengehouden.

Op internet gezocht en advies gekregen op programma's als Combofix en Hijacthis te gebruiken. Deze op mijn bureaublad gedownload, maar als ik ze op wil starten komt de melding "geen geldige W32 toepassing".

In de veilige modus opstarten leveren heel snel een Blue-screen en dan start de pc opnieuw op.

Verder is de laptop heeeeeel traag.

Wie zou mij verder kunnen helpen.

Mat

Verwijderd

Beste Massm,

Het beste kun je naar start>alle programma's > bureu-accesoires > systeemwerkset > systeemherstel.

Dan kun je hem ff terug zetten naar een datum dat ie nog wel goed was.

en dat van geen geldige W32 Toepassing dat is dat windows het bestand kan niet openen tus dat het een ongeldig extensie heeft.

welke exstensie heeft ie eigenlijk ? .exe want dan zou hij hem wel moeten openen in windows!.

Kijk ff of het door systeem herstel opgelost is en scan dan ff goet naar problemen.
ccleaner is ook fijn programma om naar problemen te scannen ;)

laat het maar ff hooren als het weer goed is ;)

Groetjes,
Nick1994

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Housecall geprobeerd?

En het is een virus dat bepaalde bestanden verminkt heeft zodat je niet meer op kunt starten in safe-mode. Een systeemherstel helpt daar niets aan.

Best is scannen vanaf een bootdisk of de hdd eruit en in een andere pc hangen en scannen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11 12:33
McAfee is niet het enige antivirus software pakket ;)

Probeer AVira AntiVir eens, werkt hier altijd heel goed en is gratis.

Verwijderd

Cyberpope schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:34:
Housecall geprobeerd?

En het is een virus dat bepaalde bestanden verminkt heeft zodat je niet meer op kunt starten in safe-mode. Een systeemherstel helpt daar niets aan.

Best is scannen vanaf een bootdisk of de hdd eruit en in een andere pc hangen en scannen.
Hey,

ik had ook zo iets gehad,
en ff systeem herstel en alles werkte weer goed :)

Tus het heeft nut.
Je kunt het natuurlijk ok gwn proberen ;)

Gr

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit topic past beter in het juiste subforum; ik verplaats je topic even :)

CSA > BV

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:15:
Hey,

ik had ook zo iets gehad,
en ff systeem herstel en alles werkte weer goed :)

Tus het heeft nut.
Je kunt het natuurlijk ok gwn proberen ;)

Gr
Dat kan ja.. Maar mijn ervaring is dat ik na systeem herstel meer gekloot had als het oploste. Dus ik vind het meestal een oplossing van niets. Maar het staat hem vrij om te proberen.

Maar mij lijkt het handiger om eerst het virus te verwijderen voordat je systeemherstel gaat proberen. Want zelfs als je je instelling terug hebt, staat het virus er nog gewoon op. Het is niet zo dat je met systeemherstel een volledige image van je HD even terug zet.

Dit werkt meestal erg goed. http://www.hijackthis.nl/computerschoonmaken.html

en voor het hetstellen van je safeboot: http://blog.didierstevens...afe-mode-with-a-reg-file/

[ Voor 11% gewijzigd door Cyberpope op 27-01-2008 16:15 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Hey,

ja oke je hebt gelijk.
beter eerst het virus verwijderen ;)

gr Nick
Pagina: 1