Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Samsung YP-T10 gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 696 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mn samsung YP-T10 mp3 speler:
Als ik hem aan wil doen met de schuifknop gebeurt er niks.
Alleen als ik hem verbind met mn laptop dan start ie wel op, maar schakelt het na het welkomscherm direct over naar een zwart scherm met een grote "I" met daaronder "RTC checking". Wat betekent dit? Hij is ook niet te zien in windows explorer.
Ik heb de t10 al een aantal keren gereset.. maar dit heeft geen effect.
Ik heb rondgekeken op internet, maar niks gevonden over dit probleem. De speler is 1 maand oud.. en er is niks mee gebeurt.

Heeft iemand misschien een idee? anders ben ik van plan hem aankomende maandag maar terug te sturen..

Groeten,
Roald

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
RTC staat volgens mij voor runtime checking. Zou kunnen duiden op een brakke firmware. Aangezien een reset niet werkt, lijkt mij een oplossing om de firmware opnieuw te installeren. Echter, gezien het feit dat je speler niets doet lijkt me dat onmogelijk.

Wat je daar verder aan kunt doen zou ik persoonlijk niet weten.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vrijwel meteen toen ik de speler had, de nieuwe firmware (ver.1.55) erop geinstalleerd, maar wel van de officiele site en de stappen gevolgd in de gebruiksaanwijzing. En dan na 1 maand doet hij het niet meer.. raar..

Het enige wat miss het probleem veroorzaakt zou kunnen hebben is:
Mijn speler: YP-T10JCB 8 GB
Firmware: YP-T10JAB YP-T10J FIRMWARE (ver.1.55)
Maakt dat verschil wat uit van "JCB" tegenover "JAB"?

Ik denk dat er inderdaad niks anders op zit dan opsturen naar Samsung.

In ieder geval bedankt voor de hulp :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik weet niet of dat wat uit maakt, maar als er verschil in zit, zou je ook verschillende firmwares moeten vinden op de site van Samsung.