Toon posts:

Goede computerboeren in Zoetermeer e.o.

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk sindskort in Zoetermeer, en besef me net dat ik nu niet meer gebonden ben aan Amsterdamse computerwinkels (me woonplaats) of de ptt service.

Dus mijn vraag is, wie kent er goede computerwinkels (nou ja,, goede spullen voor een redelijke prijs) tussen Zoetermeer en Amsterdam ?

Ik dacht aan bijv. Leiden en natuurlijk Zoetermeer zelf.

alvast bedankt !!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 20:22
zotermeer:
Poweline is redelijk.. Moet echt langsgaan, geen maildingen enzo..
SWW is erg goed. Beetje duurder maar erg goed.

Leiden : GrafiCall. erg goedkoop, en de service schijnt matig te zijn (tenzij je een Viswijs aankunt :) ) maar ze leveren de spullen en zijn goedkoop.

Wel ff een prijs vergelijk doen. er zijn natuurlijk altijd weer kleine onderdelen waar desbetreffende winkels duur in zijn.
Succes

Anders is natuurlijk informatique redelijk in de buurt (westelijk van R'dam) en A-tembo in Delft.
Informatique en SWW kun je ook uitstekend via de website bestellen. (eigen ervaring)

Ik zit er zelf lekker tussenin (Delft) :)
Erg handig..

succes anyway. Anders neem je maar contact op

If I agreed with you, we'd both be wrong.

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Graficall in Leiden is een perfecte winkel.
Mensen met verstand, lage prijzen. Af en toe een beetje stugge service maar overall erg goed.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
yep graficall is wel goed.. afhaal service aan de balie.. ze verkopen alleen de dingen die op voorraad zijn dus geen gezeur van het is er nie..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Stealth2000
  • Laatst online: 02-06 10:00
SWW ben ik zeer tevreden mee, heb er meerdere dingen besteld en vooral de prijzen en de service vind ik goed, ze hadden altijd tijd om ff te overleggen over de telefoon (tja mijn kosten :) )

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:39

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,

Ben al jaren tevreden klant bij Informatique
in Bergschenhoek. Zeker een aanrader.

GreetZZ

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Informatique zit in Bergschenhoek, dat is vlak bij Zoetermeer. Zelfs al kost het je een dag om er te komen, dan moet je het toch doen. PUIKE service. Ook op dingen waarbij ze het niet hoeven doen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Arco computers, Nootdorp.
Twee keer geweest, goede ervaringen. Ze hebben verstand van de dingen die ze verkopen, en als ze dat een keer niet hebben geven ze dat ook eerlijk toe.

(www.arcocomputers.nl), ik heb er geen aandelen, maar misschien de volgende keer een beetje korting?

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 13:55
Iig niet ITS computers in leidschendam ( ja die naam lijkt op ITS, maar het is geen ITS, volg je het nog?), want die gasten zijn duur en weten geen hol. Verkopen ook geen AMD processoren omdat ze die niet goed vinden.
Erg vage bezigheid daar.

Powerline ben ik wel tevreden over, alleen vaak lange wachttijden als je er wat wil kopen. Informatique is gewoon goedkoop :)

• MoZe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:00
Heb zelf hele goede ervaringen met ACI Computers, minder goede met Powerline (slechte service, gelukkig niet bij mij, maar wel bij vrienden).

Verder heb je ook DosTech nog, maar die zijn duur en als je daar als particulier binnenloopt staan ze je echt weg te staren.

Ben er 1x geweest met een vriend die voor het bedrijf van z'n pa een grote order had, toen vlogen ze voor me *D

VAO: K'nex Big Ball Factory 63045

• Kortfragje
  • Laatst online: 09-08 11:52

Kortfragje

......

graficall ? waar zit ie, iemand een adres. Ik was tot voor kort altijd aangewezen op de fascom (breestraat) en computer-planet (steenstraat naast lido).

Comp-plan leverde zeer goede service prijzen alleen af en toe beetje hoog.

http://www.gjpvanwesten.nl

Pagina: 1