Ik kocht recent een externe harddisk van WD (My Book World Edition, 500 GB). Het is een ethernet model.
Bij de installering begon het eerste probleempje
, de software meegeleverd op cd was niet compatibel met windows vista alhoewel me er verzekerd werd dat dit wel zo was
. Dan maar mijn aankoop geregistreerd om alsnog aan de nodige software te geraken. Het verdere verloop van de installatie ging vlekkeloos
. Wanneer ik nu alles opstart zie ik mijn externe harddisk in m'n netwerk hangen.
Daar is iets wat me stoort, in de handleiding staat dat ik de HD zou zien met een toegewezen stationsletter. Dat blijkt dus niet zo. Waneer ik op de HD een nieuwe map wil maken lukt me dat niet. Ik krijg de melding dat de map niet bestaat. Wel blijft de nieuwe map staan op de HD met de naam 'nieuwe map' Wanneer ik deze naam probeer te wijzigen krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen.
Vraag: heb ik andere software nodig om deze bewerkingen uit te voeren op mij HD of deed ik iets verkeerd tijdens de installatie? Hopelijk kan er mij hier iemand mee op weg helpen.
Filip
.
Bij de installering begon het eerste probleempje
Daar is iets wat me stoort, in de handleiding staat dat ik de HD zou zien met een toegewezen stationsletter. Dat blijkt dus niet zo. Waneer ik op de HD een nieuwe map wil maken lukt me dat niet. Ik krijg de melding dat de map niet bestaat. Wel blijft de nieuwe map staan op de HD met de naam 'nieuwe map' Wanneer ik deze naam probeer te wijzigen krijg ik dezelfde foutmelding als voorheen.
Vraag: heb ik andere software nodig om deze bewerkingen uit te voeren op mij HD of deed ik iets verkeerd tijdens de installatie? Hopelijk kan er mij hier iemand mee op weg helpen.
Filip
.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 12:12 ]